jeg var på børne ambulatoriet i går med min dreng, og de nævnte at hans hoved måske ikke voksede som det skulle 
vi var der for et ½ år siden og der målte de det til 50 cm og igår startede de også med at måle det til 50 cm men jo mere hun målte jo flere cm fik hun (jeg målte det da jeg kom hjem og fik det til 49 og 50 cm på det største sted)
vi har fået en tid til om et ½ år igen for at se om det har vokset.
vi fik af vide at hvis hoved ikke voksede som det skulle var det højst sandsynligt fordi at hjernen heller ikke gør det, og det kan være grunden til at han er letter mental rataderet.
hvis det viser sig at det ikke er voksede så skal han MFR scannes også ville der ikke være mere i det, sagde de.
et eller andet sted er jeg glad for at der måske kommer en forklaring på hvorfor for han er letter mental rataderet.
men jeg frygter også det værste selvom de siger at det ikke er noget alvorligt
og jeg syntes at der er rigtig langt tid til vi skal der op igen, med den frygt (også selvom jeg ved at de måske kan have målt forkert sidste gang)
og jeg frygter også alt det med at han skal i gennem sådan en scanning hvis det er, for han vil gå fuldstændig i panik, og i forvejen render vi til en masse ting
nogen af jer der har et barn hvor hoved og hjerne ikke vokser som det skal, eller hvor lægen har haft en mistanke om det???
det blev lidt langt men havde lige brug for luft.
Anmeld
Citér