Føler mig ikke gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. marts 2015

Anonym trådstarter

Godaften de damer

jeg er andengangs gravid 16+1 og jeg føler mig så langt fra gravid - jeg er helt bange for baby i maven ikke vokser som den skal (har set baby 2 gange - NF og kønskanning) men min mave vokser slet slet ikke og min læge mener jeg er pylret - men min mavefornemmelse siger bare at jeg ikke er pylret - er der andre der har det sådan eller nogen der ved hvad man kan gøre? Ts vil ikke være en mulighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2015

April-baby

Jeg fik først en lille mave i uge 21 (: 

Anmeld

20. marts 2015

Flødebollen

Anonym skriver:

Godaften de damer

jeg er andengangs gravid 16+1 og jeg føler mig så langt fra gravid - jeg er helt bange for baby i maven ikke vokser som den skal (har set baby 2 gange - NF og kønskanning) men min mave vokser slet slet ikke og min læge mener jeg er pylret - men min mavefornemmelse siger bare at jeg ikke er pylret - er der andre der har det sådan eller nogen der ved hvad man kan gøre? Ts vil ikke være en mulighed

Forstår ikke - hvorfor er ts ik en mulighed?

Anmeld

20. marts 2015

A. Nonymsen

Anonym skriver:

Godaften de damer

Jeg ville købe mig til en scanning...

i mine sidste to graviditeter har jeg haft en mavefornemmelse om at noget var galt, og jeg havde desværre ret begge gange...

så jeg har besluttet mig for at hvis jeg nogensinde bliver gravid igen skal der købes scanninger så snart jeg bliver nervøs... Det er forfærdeligt at gå med den usikkerhed i kropen

Anmeld

21. marts 2015

AlberteSophie

Jeg er 19 uger henne, og kan til tider godt tænke som du, min mave vokser dog.

tænker det er helt normalt! (:

Anmeld

21. marts 2015

KomSåBaby!

Min mave er først kommer rigtig frem i ca. Uge 30.. Så den skal nok komme! 

Men jeg kan godt forstå du er nervøs og det er forfærdligt, at gå med en fornemmelse af at noget er galt! Er der belæg for, at noget måske er galt - nf tal? Tidligere problemer? Etc?

Jeg ville nok overveje en skanning (selvom du godt skriver det ikke er en mulighed) Det er desværre bare næsten den eneste mulighed for forsikring, i en graviditet.. Og/eller snakke med nogen i din omgangskreds (veninder, kollegaer, mor, svigermor eller lign.) om dine tanker og bekymringer..

Jeg er stadig nervøs nu (uge 33) Jeg tror det desværre aldrig man slipper for, at være nervøs eller bekymret for sit barn  

Anmeld

21. marts 2015

August2015

Jeg er 20+0 i dag... 

Jeg har heller ikke mave endnu. Har taget på... Men ikke nogen babymave endnu... Mine kollegaer har heller ikke opdaget det endnu. 

Var også nervøs, fordi en del ser gravide ud, når de er halvvejs...men jeg var til MD i går... Og vores baby er præcis som han skal være. 

Så nu er jeg endelig lidt mere rolig... Og vil nyde anden halvdel af graviditeten så meget som muligt :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.