HJÆLP!... Hun er blevet bange for sin seng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

867 visninger
6 svar
6 synes godt om
20. marts 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

jeg har en dejlig, og meget aktiv, pige på 11 mdr. der stod på hovedet ud af sin tremmeseng i går aftes... Vi ringede 1813 og fik hende tjekket, men der var heldigvis ikke sket hende noget... 

Vi satte bunden helt ned så hun ikke kan falde ud igen, men vi har desværre opdaget at hun er blevet bange for sin seng - bare det at jeg holdt hende hen over sengen for at tage hendes sut, var nok til at hun begyndte at græde....

hvad kan vi gøre?... Hun kan jo ikke sove i vores eller bedstes seng hver nat...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2015

Gabriel

Lille mus altså. godt hun ikk kom til skade

Prøv at give hende en dag eller to og så leg i sengen om dagen. Prøv på at gøre sengen til centrum i legen. F.eks. at bamserne sidder derinde og snakker ud gennem tremmerne eller hva ved jeg.

Pointen er at hun skal se sengen ikke er farlig på et tidspunkt hvor hun ikke skal sove. Så hun kan blive tryg ved den igen og dermed turde sove i den

Held og lykke. Håber snart hun bliver glad for sin egen seng igen.

Anmeld

20. marts 2015

Ms.Momo

Gabriel skriver:

Lille mus altså. godt hun ikk kom til skade

Prøv at give hende en dag eller to og så leg i sengen om dagen. Prøv på at gøre sengen til centrum i legen. F.eks. at bamserne sidder derinde og snakker ud gennem tremmerne eller hva ved jeg.

Pointen er at hun skal se sengen ikke er farlig på et tidspunkt hvor hun ikke skal sove. Så hun kan blive tryg ved den igen og dermed turde sove i den

Held og lykke. Håber snart hun bliver glad for sin egen seng igen.

tak... lige pt. sover hun inde i bedstes seng... hun er trods alt en bedste-pige...

så får vi bare se om vi kan vende hende til sengen igen...

Anmeld

20. marts 2015

Gabriel

Ms.Sunshine skriver:

tak... lige pt. sover hun inde i bedstes seng... hun er trods alt en bedste-pige...

så får vi bare se om vi kan vende hende til sengen igen...

Ja mon ikk? Heldigvis har børn nemt ved at overvinde deres frygt når de er så små

Anmeld

21. marts 2015

Ms.Momo

ville lige give en update...

jeg vågnede i morges til en pige der sad og legede i sin seng som hun plejer om morgenen... 

lige pt. ligger hun og sover middagslur i tremmesengen - hvor hun selv faldt i søvn... 

Anmeld

21. marts 2015

Gabriel

Ms.Sunshine skriver:

jeg vågnede i morges til en pige der sad og legede i sin seng som hun plejer om morgenen... 

lige pt. ligger hun og sover middagslur i tremmesengen - hvor hun selv faldt i søvn... 

Fantastisk. Børn er virkelig gode til det der med at komme videre

Dejligt at høre 

Anmeld

21. marts 2015

TNBC

Ms.Sunshine skriver:

Så er frygten væk. Det er jo skræmmende at falde ud, men de glemmer det igen og så er sengen bare super igen.

Skønt at hun kan sove i den igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.