Det er gået stærkt endnu en gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.163 visninger
10 svar
17 synes godt om
20. marts 2015

Hertz

Tog ca 20 kg på mens jeg var gravid, her 20 dage efter er alle kg væk. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2015

Mor til F

Hertz skriver:

Tog ca 20 kg på mens jeg var gravid, her 20 dage efter er alle kg væk. 

Det er godt nok vildt! 

Anmeld

20. marts 2015

female

Hvor er det flot. Håber at kunne gøre dig kunsten efter (men tvivler stærkt), når baby beslutter sig for at komme ud.

Anmeld

20. marts 2015

SandraXOXO

Jeg bryder mig ikke om dig haha. Ej det er rigtig flot. Hvor er du heldig. Jeg tog ca 20 kg på, og knoklede røven ud af bukserne i tre mdr- bare for at kunne få andet end graviditetstøj på igen.  

Anmeld

20. marts 2015

Masig

Hvordan f.... gjorde du det????  Her er det fire uger siden jeg fødte og har kun tabt de 8 kg ud af 13 

Anmeld

20. marts 2015

Hertz

Ved heller ikk helt hvordan det kan lade sig gøre, det var det samme med min datter. Der tog jeg 23 kg på og 2 uger efter var de væk igen. Men lækkert er det. Dyrker ikk motion og spiser ligeså usundt som jeg plejer.

Anmeld

20. marts 2015

MorTilN

Snyd, ej du har et godt stofskifte vær glad for det

Anmeld

21. marts 2015

Hertz

Anonymbebs skriver:

Snyd, ej du har et godt stofskifte vær glad for det

Ja det må jeg ha. Har også altid spist meget mad uden at ta på af det. Og herhjemme bliver der altså drukket sødmælk og brugt fløde til maden osv.

Anmeld

21. marts 2015

MorTilN

Hertz skriver:

Ja det må jeg ha. Har også altid spist meget mad uden at ta på af det. Og herhjemme bliver der altså drukket sødmælk og brugt fløde til maden osv.

Jeg misunder dig Jeg kunne det samme da jeg var yngre, så fik jeg konstateret alt for lavt stofskifte og nu kan jeg stort set ikke tabe mig, men tager på meget hurtigt

Anmeld

21. marts 2015

Masig

Hertz skriver:

Ved heller ikk helt hvordan det kan lade sig gøre, det var det samme med min datter. Der tog jeg 23 kg på og 2 uger efter var de væk igen. Men lækkert er det. Dyrker ikk motion og spiser ligeså usundt som jeg plejer.

Lækkert!! Jeg synes godt nok det er træls at de der kg bare standhaftigt bliver siddende på min krop altså...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.