Tisseri og bækkenbund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

767 visninger
6 svar
1 synes godt om
20. marts 2015

Steffecph

Det er i dag 10 dage siden jeg fødte vores lille pige. Er det normalt ikke at kunne kappe tisse strålen over når man er på toilettet? Når jeg først har "sluppet" mit tis, så kan jeg slet ikke stoppe det igen :-P Jeg fødte min pige med skuldrene på tværs, men jeg fik kun en hudafskrabning og jeg er derfor ikke blevet syet. 

Jeg laver knibeøvelser hver dag, men jeg har endnu ikke oplevet virkningen :-( jeg er  bange for aldrig at blive "normal" dernede igen, så jeg er virkelig opmærksom på det.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2015

Masig

Steffecph skriver:

Det er i dag 10 dage siden jeg fødte vores lille pige. Er det normalt ikke at kunne kappe tisse strålen over når man er på toilettet? Når jeg først har "sluppet" mit tis, så kan jeg slet ikke stoppe det igen :-P Jeg fødte min pige med skuldrene på tværs, men jeg fik kun en hudafskrabning og jeg er derfor ikke blevet syet. 

Jeg laver knibeøvelser hver dag, men jeg har endnu ikke oplevet virkningen :-( jeg er  bange for aldrig at blive "normal" dernede igen, så jeg er virkelig opmærksom på det.. 

Det tror jeg er helt normalt. Tænk på hvad du har presset ud, dine muskler er jo helt ødelagte og det tager tid at træne dem op igen... så bare klø på med knibeøvelserne 

Anmeld

20. marts 2015

gokkelok

Det kan tage laaaaaaang tid før det fungerer ordentlig 

Anmeld

20. marts 2015

Sujan

Det er helt normalt.. Det skal lige falde på plads igen... 

Vil anbefale du først begynder træning efter de 8 uger. Man skal passe på ikke at overbelaste... Det kan faktisk gøre problemet større... 

Anmeld

20. marts 2015

modesty

Du skal bare klø på med knibeøvelserne. 

Anmeld

20. marts 2015

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Samme problem har jeg og kan faktisk tit ikke holde på mit vand når jeg rigtig skal tisse så kommer tit til at tisse en smule i trusserne 

Anmeld

20. marts 2015

Sissel

Det er helt normalt.. jeg har født tre store basser og jeg har ingen problemer med at knibe strålen over.. Bare gi det lidt tid og husk knibeøvelserne, så skal det nok komme igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.