Hvor kan man pusle og amme på farten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.361 visninger
7 svar
13 synes godt om
20. marts 2015

Annemette Nielsen

Kære mødre og fædre,

Jeg er gået i gang med et barselsprojekt! Jeg er på jagt efter de gode steder til amning og bleskift i byen. Jeg synes, at det kan være svært at vide, hvor man skal gå hen, når guldklumpen skal ha en tør ble og en tår at drikke, mens man er på farten. Har I det på samme måde?

Jeg har startet en "indsamling" af de gode steder på Facebook, og vil samle dem i en app til mobilen, når der er ca 100 gode steder i Kbh. Håber naturligvis, at vi finder mange flere gode steder (også i resten af landet), men det er første milepæl.   

Jeg vil blive rigtig glad, hvis I har tid til at hjælpe mig med at besvare dette spørgeskema om emnet https://da.surveymonkey.com/s/QLB3W9T(Det tager kun 3 minutter) Der udloddes påskeæg fra Summerbird blandt besvarelserne.

I kan også anbefale gode steder direkte i debatten er eller på den Facebook side, jeg har oprettet til formålet. https://www.facebook.com/motherhoodcph

På forhånd tak for hjælpen!

Knus Annemette og Ask (7 måneder)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2015

JH12

Jeg er blevet anbefalet denne app af rigtig mange efterhånden, den skulle være rigtig god.. Og den har vidst det du søger 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

20. marts 2015

Annemette Nielsen

JH12 skriver:

Jeg er blevet anbefalet denne app af rigtig mange efterhånden, den skulle være rigtig god.. Og den har vidst det du søger 

Hej JH12,

Jeg kender denne app og den er super god til at finde oplevelser i byen, som jeg gerne vil afsted til, men den har desværre ikke så god vejvisning til steder man kan amme og pusle sit barn på farten. Den har en top 5 børnevenlige cafeer, men det var vist også det.

Jeg kan i hvert fald ikke rigtig finde det. Men tak for anbefalingen!

Knus Annemette

Anmeld Citér

20. marts 2015

sne190810

Er det ikke lidt søgt

Jeg tænker, jeg overlevede fint med at amme min datter rundt omkring da hun var mindre, uden en decideret app. Og jeg har været godt rundt omkring i og omkring København. 

Som udgangspunkt er du jo velkommen til at amme alle steder, det er få steder jeg har hørt om (aldrig oplevet personligt) hvor de frabeder sig det.

Så hellere spare dig selv for en masse besvær, så lav en kort liste over steder som Frabeder sig amning/babyer, så man som barslende ved hvor man skal holde sig væk fra. 

At pusle baby, det kan man da også alle steder?! 

Anmeld Citér

20. marts 2015

Bak

Annemette Nielsen skriver:

Kære mødre og fædre,

Jeg er gået i gang med et barselsprojekt! Jeg er på jagt efter de gode steder til amning og bleskift i byen. Jeg synes, at det kan være svært at vide, hvor man skal gå hen, når guldklumpen skal ha en tør ble og en tår at drikke, mens man er på farten. Har I det på samme måde?

Jeg har startet en "indsamling" af de gode steder på Facebook, og vil samle dem i en app til mobilen, når der er ca 100 gode steder i Kbh. Håber naturligvis, at vi finder mange flere gode steder (også i resten af landet), men det er første milepæl.   

Jeg vil blive rigtig glad, hvis I har tid til at hjælpe mig med at besvare dette spørgeskema om emnet https://da.surveymonkey.com/s/QLB3W9T(Det tager kun 3 minutter) Der udloddes påskeæg fra Summerbird blandt besvarelserne.

I kan også anbefale gode steder direkte i debatten er eller på den Facebook side, jeg har oprettet til formålet. https://www.facebook.com/motherhoodcph

På forhånd tak for hjælpen!

Knus Annemette og Ask (7 måneder)

Jeg synes, det er en rigtigt god ide! 

Jeg svarer på spørgeskemaet lidt senere, når jeg lige har lidt mere tid

Anmeld Citér

20. marts 2015

Sissel

Jeg synes det er en god ide sig til når du kommer til Jylland

Anmeld Citér

20. marts 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Alle steder? Jeg har endnu ikke følt mig forhindret i hverken at amme eller skifte mit barn på farten. Jeg har ammet ved stoppesteder, i en genbrugsforretning, magasin, et hav af spisesteder, i bilen - sådan lidt overalt  

tænker det vil være rarere at vide hvor man faktisk IKKE er velkommen til at amme eller skifte. Jeg har aldrig stødt på sådan et sted endnu nemlig  

Anmeld Citér

30. marts 2015

Annemette Nielsen

Mor11 skriver:

Alle steder? Jeg har endnu ikke følt mig forhindret i hverken at amme eller skifte mit barn på farten. Jeg har ammet ved stoppesteder, i en genbrugsforretning, magasin, et hav af spisesteder, i bilen - sådan lidt overalt  

tænker det vil være rarere at vide hvor man faktisk IKKE er velkommen til at amme eller skifte. Jeg har aldrig stødt på sådan et sted endnu nemlig  

Tror vi alle har været der, med stoppesteder, bilen osv og det lykkes jo altid Men det har for mig altid været lidt af en øv oplevelse.

Jeg håber på, at med projektet finder frem til en masse steder, som er rigtig gode, i stedet for det altid skal være det muliges kunst at skifte en ble og amme.

Jeg har heldigvis heller aldrig mødt nogen, som har forhindret mig i at amme. M en jeg er endt, nogle steder, hvor jeg selv har følt, at det var lidt malplaceret at amme. Enten fordi stedet var for proppet og vi sat tæt på hinanden eller fordi min søn blev forstyrret af larm etc. I den anden grøft er jeg også blevet positivt overrasket over andre steder, hvor der har været en rolig krog i cafeen, hvor man lige kunne trække sig hen, når man skulle amme. Nogle steder ovenikøbet med ammepude En sand luksus. 

Knus Annemette og Ask

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.