maveleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. marts 2015

An82

Min søn på 4,5 måneder er blevet ked af at ligge på maven. Han har tidligere været rigtig god til det, men er nu begyndt at ligge og brokke sig højlydt og sparke med benene/trække den op under sig og trække armene tilbage så han "svømmer". Er det normalt?

Kiropraktor siger at der ikke er noget. Nogen der har erfaring med kranio sakral?gerne omkring Odense -bor i centrum

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2015

Bissen

An82 skriver:

Min søn på 4,5 måneder er blevet ked af at ligge på maven. Han har tidligere været rigtig god til det, men er nu begyndt at ligge og brokke sig højlydt og sparke med benene/trække den op under sig og trække armene tilbage så han "svømmer". Er det normalt?

Kiropraktor siger at der ikke er noget. Nogen der har erfaring med kranio sakral?gerne omkring Odense -bor i centrum

Har han lært noget andet som gør at maven ikke er så sjov? 

Omkring samme alder lærte min datter at rasle med ting og i den periode ville hun bare ikke ligge på maven! - sikkert fordi det var svært at rasle  

nu er hun 7 mdr og vil kun være på maven. 

Kan selvfølgelig også være der er noget som driller ham, men nu fik du lige min erfaring kan anbefale cranio sakral - vi har gået til det, dog med anden problemstilling, og været glade for det. 

Anmeld

20. marts 2015

An82

Mettebids skriver:

Har han lært noget andet som gør at maven ikke er så sjov? 

Omkring samme alder lærte min datter at rasle med ting og i den periode ville hun bare ikke ligge på maven! - sikkert fordi det var svært at rasle  

nu er hun 7 mdr og vil kun være på maven. 

Kan selvfølgelig også være der er noget som driller ham, men nu fik du lige min erfaring kan anbefale cranio sakral - vi har gået til det, dog med anden problemstilling, og været glade for det. 

Tja, det kan godt være han bare er optaget af noget andet. Når jeg kigger på ham, så virker det lidt som om at han ikke gider eller at han er frustreret over, at han ingen vegne kommer. For han kan godt ligge et stykke tid, hvis der er noget spændende. Men så begynder han at ligge og arbejde med arme og ben - han kan bare ikke finde ud af at bruge armene til noget endnu, så dem hiver han bare op. Men bliver bare usikker på, om det er onsdag han ikke har luret det eller om det gør ondt på ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.