April-baby skriver:
Bare det var mig! Min krop har bare sagt stop nu, jeg er os første gangs, så håber ikke jeg går lige så langt over tid ligesom min mor, hun gik nemlig tre uger over tid med mig
.
Ja okay, jeg vil ik selv bryde mig om det, men dejligt at man kan gøre det, når det ko nu er ens ønske. Men hvordan forgåre det så? (: ja undskyld hvis jeg er så nysgerrig (:
Uha jeg håber så meget at jeg netop undgår igangsættelsen denne gang! Det var ikke et sjovt forløb.
Ja kan godt forstå det med utålmodigheden, jeg er selv utålmodig hvis jeg kommer til at sidde og tænke for meget på det. Men jeg får tiden til at gå med div. syprojekter, og at få gjort alt klart. Næste skridt er at få pakket en taske HVIS nu jeg ender på sygehus. Så går der lidt tid med det
Jeg har jo ikke prøvet det endnu, men regner med at det foregår noget ligesom på sygehuset, bare at man har lidt bedre tid til det hele og måske kan slappe lidt mere af, det kan jeg ihvertfald. Jeg skal føde i vand, så har et oppusteligt fødekar til at stå og pynte i min stue PT 
.
Anmeld