erfaring med kæde dyne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

645 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. marts 2015

helle85

som over skriften siger er der nogen som har erfaring med kæde dyne??

min dreng har en og er normalt meget glad for den og begyndte at sove i gennem, men han er lige nu inden i en svær periode da der sker rigtig mange ting (som han også reagere på) og han har ikke kunne sove med kæde dynen i 2 dage nu da han siger den irritere ham.

og så tænke jeg på om de bliver mere følsomme i de perioder

om andre også har de "problemer"?

det skal lige siges at op til jul have vi lånt en der var  tunger og den kunne han heller ikke bruge på det tidspunkt da der skete meget der.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2015

De3Guldklumper

helle85 skriver:

som over skriften siger er der nogen som har erfaring med kæde dyne??

min dreng har en og er normalt meget glad for den og begyndte at sove i gennem, men han er lige nu inden i en svær periode da der sker rigtig mange ting (som han også reagere på) og han har ikke kunne sove med kæde dynen i 2 dage nu da han siger den irritere ham.

og så tænke jeg på om de bliver mere følsomme i de perioder

om andre også har de "problemer"?

det skal lige siges at op til jul have vi lånt en der var  tunger og den kunne han heller ikke bruge på det tidspunkt da der skete meget der.

Vi har ikke selv prøvet den endnu men jeg har hørt rigtig godt om kæde dynen. Vi har prøvet en kugle dyne og det var bestemt ikke noget hit. 

Det kæde dynen gør er at berolige sanserne og ligger jeg tungt over kroppen. Den larmer ikke. 

Anmeld

19. marts 2015

helle85

De3Guldklumper skriver:

Vi har ikke selv prøvet den endnu men jeg har hørt rigtig godt om kæde dynen. Vi har prøvet en kugle dyne og det var bestemt ikke noget hit. 

Det kæde dynen gør er at berolige sanserne og ligger jeg tungt over kroppen. Den larmer ikke. 

han er også glad for den vi har haft den i 3 mdr ca og han er rigtig glad for den og har sovet igennem med den (han er 8 og har storset aldrig sovet en hel nat i sin seng, først da han fik den)

så vi er ikke i tvivl om at den virker, men om han måske bliver mere sensetiv nu hvor han skal meget og der sker noget nyt om det er det der gør sådan så han ikke vil bruge den lige nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.