efter sex - kløe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2015

April-baby

Anonym skriver:

Hvidt i forhold til om der r svamp 

Har ikke haft svamp, men jeg opdagede en kønssygdom på grund af hvidt udflåd, men det behøver ikke at være der før der er noget, så derfor tag heller til lægen og blive undersøgt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2015

mpr

Anonym skriver:

Mig og min mand havde ikke haft sex i 2mdr, i lørdags havde vi så sex, efterfælgende begyndte det at små klø, og nu er det der i tide og utide, hva kan det være ?

Min syre/base balance er lidt i uorden og fungere ikke så godt med mandens sperm så jeg får også kløe i tide og utide hvis vi har sex og sex skal man jo have for at få en baby :p Men jeg har altid canesten cream liggende i en skuffe (det kan fås i håndkøb), for jeg har ikke svamp, men det lindre helt vildt på kløen ved ikke om det er pga mælkesyren i det?.. Hvis jeg ikke bruger det så kradser jeg hul på mig selv i søvne 

Så prøv det, forsætter det skal du nok et smut forbi lægen - p.s det lindre hurtigt! 

Anmeld

19. marts 2015

Anonym trådstarter

April-baby skriver:

Har ikke haft svamp, men jeg opdagede en kønssygdom på grund af hvidt udflåd, men det behøver ikke at være der før der er noget, så derfor tag heller til lægen og blive undersøgt. 

Ja jeg burde nok  

men med fast kæreste burde en kønssygdom forhåbenligt ikk være på tale ..

Anmeld

19. marts 2015

Anonym trådstarter

Min syre/base balance er lidt i uorden og fungere ikke så godt med mandens sperm så jeg får også kløe i tide og utide hvis vi har sex og sex skal man jo have for at få en baby :p Men jeg har altid canesten cream liggende i en skuffe (det kan fås i håndkøb), for jeg har ikke svamp, men det lindre helt vildt på kløen ved ikke om det er pga mælkesyren i det?.. Hvis jeg ikke bruger det så kradser jeg hul på mig selv i søvne 

Så prøv det, forsætter det skal du nok et smut forbi lægen - p.s det lindre hurtigt! 

R os bare bange for at det r noget lægen burde se på. 

Men ka mærke en bedring bare idag ved at vaske mig endnu engang med intim sæbe men der r stadig lidt iaftation ..

Anmeld

19. marts 2015

April-baby

Anonym skriver:

Ja jeg burde nok  

men med fast kæreste burde en kønssygdom forhåbenligt ikk være på tale ..

Kønssygdom kan være i dvale i lang tid, min kæreste har haft en længe, altså virkelig længe. Så det kom os som et chok for ham. Men som jeg altid siger " heller blive tjekket en gang for meget end en gang for lidt "

Anmeld

19. marts 2015

Anonym trådstarter

April-baby skriver:

Kønssygdom kan være i dvale i lang tid, min kæreste har haft en længe, altså virkelig længe. Så det kom os som et chok for ham. Men som jeg altid siger " heller blive tjekket en gang for meget end en gang for lidt "

R bare ikk glad for lægebesøg .. Bliver allerede dårlig bare ved at sidde i vente værelset når jeg ved det r sån noget underlivs tjek 

Anmeld

19. marts 2015

April-baby

Anonym skriver:

R bare ikk glad for lægebesøg .. Bliver allerede dårlig bare ved at sidde i vente værelset når jeg ved det r sån noget underlivs tjek 

Vil du vide hvad det evt kan være eller leve med det? Bed om en kvindelig læge.. 

Anmeld

19. marts 2015

Anonym trådstarter

April-baby skriver:

Vil du vide hvad det evt kan være eller leve med det? Bed om en kvindelig læge.. 

Ja det sån man skal tænke  

har en kvindelig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.