24+1 med tvillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.439 visninger
6 svar
25 synes godt om
18. marts 2015

Miss BananaHammock

Min mor skulle bruge et billede - så tænker I da også lige skal se flodhesten! 

Det er dælmen hårdt på en anden måde denne gang - og døjer med alt muligt "normalt" som plukveer, halsbrand, ondt i halebenet, sult osv. Havde næsten intet sidste gang, men der var jo også kun en baby!  Er spændt på hvor stor jeg ender med at blive, for synes godt nok jeg fylder godt allerede! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2015

amkjaer

Jeg syntes ikke du ligner en flodhest jeg syntes du er rigtig fin og ikke specielt stor af der er 2  

(Og det er virkelig et kompliment da jeg faktisk ikke normalt syntes graviditet er åh så smukt og idyllisk men du barer det sørme fint )

Anmeld

18. marts 2015

Miss BananaHammock

amkjaer skriver:

Jeg syntes ikke du ligner en flodhest jeg syntes du er rigtig fin og ikke specielt stor af der er 2  

(Og det er virkelig et kompliment da jeg faktisk ikke normalt syntes graviditet er åh så smukt og idyllisk men du barer det sørme fint )

Tak hvor er du sød!! 

Anmeld

18. marts 2015

BigHope13

Miss BananaHammock skriver:

Min mor skulle bruge et billede - så tænker I da også lige skal se flodhesten! 

Det er dælmen hårdt på en anden måde denne gang - og døjer med alt muligt "normalt" som plukveer, halsbrand, ondt i halebenet, sult osv. Havde næsten intet sidste gang, men der var jo også kun en baby!  Er spændt på hvor stor jeg ender med at blive, for synes godt nok jeg fylder godt allerede! 

Hvor er du altså bare smuk gravid dejligt at se hvordan du stråler trods diverse gener

Anmeld

18. marts 2015

Leonora

Du ser sku da skide godt ud....og ligner på ingen måde en flodhest. 

Vi er lige langt og jeg er næsten lige så stor / der er dog kun 1 baby i min mave 

fra mig 

Anmeld

18. marts 2015

Miss BananaHammock

BigHope13 skriver:

Hvor er du altså bare smuk gravid dejligt at se hvordan du stråler trods diverse gener

Jeg havde også lige fået mad hehehe....

Ej tak søde. Kan mærke at jeg er i en periode med overskud lige pt. trods gener! 2 trimester er altid bedst! 

Anmeld

18. marts 2015

Miss BananaHammock

Leonora skriver:

Du ser sku da skide godt ud....og ligner på ingen måde en flodhest. 

Vi er lige langt og jeg er næsten lige så stor / der er dog kun 1 baby i min mave 

fra mig 

Det er da betryggende - trods det faktum at jeg føler mig større. Jeg tror også bare det er fordi man sammenligner med første gang man var gravid!  

Og tusind tak for komplimentet! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.