stolt mor..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
2 svar
0 synes godt om
31. marts 2008

Sille

Så er freja begyndt at kunne spise rosiner osv selv.. Hun ser så sød ud når hun snupper noget mellem de små fingre og putter det i munden. Det er helt klart en succes for hende.. :)

Vi fik en børnefri lørdag-aften hvor vi var til fødselsdag hos nogle venner.. nøj det var skønt at være lidt væk..

Jeg har det dårlig over at sige det, men var sgu lidt træt af Freja.. :( Altså kørt helt ned, ingen søvn, gråd og skrigeri altid...

Og efter jeg er blevet en gladere mor og hun har været passet af mormor og morfar er det hele blevet lysere.. Hun sover ikke bedre, men er gladere.. Det er dejligt...

-sille - ikke noget specielt at sige, bare lige en hilsen og update

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2008

bette

hehe dejligt hun har lært at tage rosinerne op og putte dem i munden:D

man skal bestemt ikke have det dårligt over at sige at man er lidt træt af det hele lige nu..
sådan har jeg ski også haft det.. tror jeg alle har i perioder..
har lige være inde i en periode hvor han er vågen næsten hele natten.. det er sku hårdt.. især når man ik kan sove om dagen:S

man skal give sig selv llov til at holde lidt fri engang i mellem.. ellers bliver livet sku for surt..;)
men der er jo heldigvis altid nogen der gerne vil passe den lille haha:)

Anmeld

1. april 2008

Tynen

Hej Sille!

Fedt at I havde en god børnefri aften!!
Den kan man altså leve længe på!

Du skal ikke have det dårligt over at sige det - Det er da klart at man ikke kan blive ved med at synes at ungerne er så tuttenutte når de er en pain in the but ;)

Her øver vi stadig med rosiner! - Det er jo lidt svært at få dem ind i munden når man samtidig skal knuge dem til mos :) - Det er noget af en kunst!

God dag til dig!

Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.