Overvældende tristhed (Opdatering)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

893 visninger
7 svar
6 synes godt om
18. marts 2015

Anonym trådstarter

Puha - så fik jeg slæbt mig selv af sted til lægen. Frygtede jo det værste, men hun var så sød.

Forklarede mig, at hun 110 % støttede en sygemelding og også en opsigelse uden karantæne. Faktum var, at jeg ikke skulle blive på den arbejdsplads og slet ikke med min historik mht. depression.

Jeg skulle have taget blodprøver samt udfylde de obligatoriske papirer for at finde ud af, hvor galt det hele er.

Jeg er fortrøstningsfuld

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2015

Mamalou

Det var godt at høre! Hvad bliver næste step? Har du snakket med din leder? 

Anmeld Citér

18. marts 2015

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Det var godt at høre! Hvad bliver næste step? Har du snakket med din leder? 

Nej. jeg skal tage lidt tilløb. jeg er skide pligtopfyldende, uanset hvor langt ude jeg er. Jeg har kun 2 arbejdsdage tilbage i denne uge og så næste uge med - så har jeg påskeferie. Umiddelbart bliver en sygemelding en realitet derefter.

Kan allerede mærke nu, hvor meget en lettelse det er at vide, at man bare skal ringe til sin læge, så er der en sygemelding i mailboksen.

Jeg ved slet ikke, hvordan jeg skal gå til min leder. Jeg aner ikke, hvad jeg skal sige til ham. Er bange for, at han flipper helt ud (Jep, bange.. helt gak!)

Anmeld Citér

18. marts 2015

Mamalou

Anonym skriver:

Nej. jeg skal tage lidt tilløb. jeg er skide pligtopfyldende, uanset hvor langt ude jeg er. Jeg har kun 2 arbejdsdage tilbage i denne uge og så næste uge med - så har jeg påskeferie. Umiddelbart bliver en sygemelding en realitet derefter.

Kan allerede mærke nu, hvor meget en lettelse det er at vide, at man bare skal ringe til sin læge, så er der en sygemelding i mailboksen.

Jeg ved slet ikke, hvordan jeg skal gå til min leder. Jeg aner ikke, hvad jeg skal sige til ham. Er bange for, at han flipper helt ud (Jep, bange.. helt gak!)

Jeg synes du skal gøre det, der er rarest for dig. Du kan lade lægen tage ansvaret ved at sige, at lægen har sygemeldt dig. Jeg forstår godt, at det ikke er nemt. Hvis der bliver problemer, kan du vælge at spørge din fagforening om de vil deltage i sygesamtalr med dig. 

Anmeld Citér

18. marts 2015

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Jeg synes du skal gøre det, der er rarest for dig. Du kan lade lægen tage ansvaret ved at sige, at lægen har sygemeldt dig. Jeg forstår godt, at det ikke er nemt. Hvis der bliver problemer, kan du vælge at spørge din fagforening om de vil deltage i sygesamtalr med dig. 

Ja, problemet er bare, at jeg er i en hel anden fagforening end den, der er tilknyttet min arbejdsplads.

Jeg er uddannet en ting, men arbejder med noget helt andet, fordi jeg ikke har kunne finde et fast arbejde indenfor mit fag.

Anmeld Citér

18. marts 2015

Mamalou

Anonym skriver:

Ja, problemet er bare, at jeg er i en hel anden fagforening end den, der er tilknyttet min arbejdsplads.

Jeg er uddannet en ting, men arbejder med noget helt andet, fordi jeg ikke har kunne finde et fast arbejde indenfor mit fag.

Jeg tænker da stadig, at de kan tage med og støtte dig. Hvis din leder bliver træls. 

Anmeld Citér

19. marts 2015

fruD

Godt du kom til læge og kan blive sygemeldt. Det lyder til det eneste rigtige at gøre. Hvis du, når du snakker med din leder, snakker ud fra dig selv, er ærlig og fortæller hvordan DU har det, så skal han/hun være noget af en røv for at svine dig. Jeg tror og håber at du bliver mødt med forståelse, vi er alle mennesker. Husk evt at melde det som arbejdsskade, hvis det er pga arbejde du har det svært. Pøj pøj med det hele 

Anmeld Citér

2. april 2015

tweety2060

Godt du kom afsted og dejligt med en lydhør læge :-) 

Pøj pøj med samtalen.  Ved hvor drænende det kan være! Men pas på dig selv ♡

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.