ikea seng (skruer dertil) mangler vi..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.456 visninger
6 svar
5 synes godt om
18. marts 2015

Anonym trådstarter

Hjælp.

Er der nogen der ved om man kan købe løse skruer i ikea til sådan en seng. Vi har fået skruerne væk  

Tremmeseng, HENSVIK

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/00248529/?cid%3Ddk%3Emaa%3Esm%3Emedia%3Eikea_app_share

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2015

KomSåBaby!

Det mener jeg godt man kan - man henvender sig der hvor man også returnere ting. Og hvis ikke de har dem hjemme, bestiller de dem hjem til en. 

Der koster oftest lidt - men billigere end, at købe nyt møbel 

Anmeld

18. marts 2015

Anonym trådstarter

KomSåBaby! skriver:

Det mener jeg godt man kan - man henvender sig der hvor man også returnere ting. Og hvis ikke de har dem hjemme, bestiller de dem hjem til en. 

Der koster oftest lidt - men billigere end, at købe nyt møbel 

Okay. Tak jeg var bare lidt usikker på om han kun e det skal først i ikea om ca 1 1/2 uge først. Ikea ligger langt fra os så det kan Være jeg skal prøve at ringe der til. 

Anmeld

18. marts 2015

Mamalou

Det er jeg ret sikker på, at man kan. Jeg har set et reol system med skruer og diverse ved kundeservice (Aalborg). Mener det koster meget lidt og går til velgørenhed. 

Anmeld

18. marts 2015

Anonym trådstarter

Tak. Jeg har snakket med en der fra 

Jeg fået tilsendt skruerne gratis.. 

Anmeld

18. marts 2015

Tranebaer

Hej,

I IKEA Taastrup kan man købe alle de løse skruer man skal bruge enkeltvis nede ved reklamations-/returkassen, der ligger nedenunder ved de normale kasser, men i et hjørne for sig selv. På hele væggen hænger alverdens skruer til alt hvad man kan købe. Mener de koster ca. 4-10 kr. pr. stk. 

EDIT: Har lige set dit svar. Det var da meget bedre!

Anmeld

18. marts 2015

Anonym trådstarter

Tranebaer skriver:

Hej,

I IKEA Taastrup kan man købe alle de løse skruer man skal bruge enkeltvis nede ved reklamations-/returkassen, der ligger nedenunder ved de normale kasser, men i et hjørne for sig selv. På hele væggen hænger alverdens skruer til alt hvad man kan købe. Mener de koster ca. 4-10 kr. pr. stk. 

EDIT: Har lige set dit svar. Det var da meget bedre!

Ja det er så dejligt de bliver tilsendt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.