39+1 vil føde snart!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.876 visninger
11 svar
3 synes godt om
18. marts 2015

Anonym trådstarter

Hej alle skønne mødre/gravide damer, kender i det hvor man er total utålmodig og ikke kan holde ud at have den store mave længere og at man bare vil have sin lille guldklump i armene? Jeg føler bare der sidder en elefant på mig og jeg har svært ved at sidde, ligge og gå, dog har jeg heldigvis slet ikke døjet med bækkenløsning men føler bare min krop er så belastet :-( jeg har ikke rigtig nogen tegn på fødslen er nær udover mine plukkeveer som ikke gør ondt og jeg vil så gerne snart have min prins i armene.. Er der nogen af jer der ved hvad man selv kan gøre udover at spise krydret stærkt mad, spise en masse ananas, have samleje, og belaste kroppen ved at gå eller gå op og ned af trapper? Har prøvet det hele men det virker overhovedet ikke på mig.. :-( jeg ved nu godt at den lille selv skal have lov at bestemme men min krop kan bare ikke holde til det mere ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2015

Sissel

Nulre brystvorter��

Anmeld Citér

18. marts 2015

Englehår

Profilbillede for Englehår

Det er sikkert bare sådan et træls svar  

Men jeg tænker at det bedste du kan gøre er at passe på din krop og lade den hvile indtil fødslen går i gang  

Med det sagt, så forstår jeg virkelig godt din utålmodighed  

Rigtig meget held og lykke med fødslen 

Anmeld Citér

18. marts 2015

CarinaSB

Anonym skriver:

Hej alle skønne mødre/gravide damer, kender i det hvor man er total utålmodig og ikke kan holde ud at have den store mave længere og at man bare vil have sin lille guldklump i armene? Jeg føler bare der sidder en elefant på mig og jeg har svært ved at sidde, ligge og gå, dog har jeg heldigvis slet ikke døjet med bækkenløsning men føler bare min krop er så belastet :-( jeg har ikke rigtig nogen tegn på fødslen er nær udover mine plukkeveer som ikke gør ondt og jeg vil så gerne snart have min prins i armene.. Er der nogen af jer der ved hvad man selv kan gøre udover at spise krydret stærkt mad, spise en masse ananas, have samleje, og belaste kroppen ved at gå eller gå op og ned af trapper? Har prøvet det hele men det virker overhovedet ikke på mig.. :-( jeg ved nu godt at den lille selv skal have lov at bestemme men min krop kan bare ikke holde til det mere ��

Jeg fik af vide af min jm at jeg skulle slappe af alt det jeg kunne .. fordi at det er faktisk når kroppen er i ro at den begynder at danne det stof der får gang i veer :)

Anmeld Citér

18. marts 2015

April-baby

Jeg er os sindssyg utålmodig nu! ��. 

Dog kun i uge 37. Men en masser smerter, så det er ved at være hårdt nu :/. 

Jeg har desværre ingen råd til hvordan man får fødslen igang, for så var jeg selv gået igang .

Anmeld Citér

18. marts 2015

MorTilN

Jeg har hørt at kroppen skal bruge en helt masse hvile for at fødslen går i gang men også at amerikansk olie skulle kunne hjælpe fødslen igang men det der amerikansk olie skulle giver ret så dårlig mave og virker ikke altid på fødslen En masse ve-støv i din retning

Amerikansk olie anbefales ikke af JM men er et husmorråd/måske en skrøne

Anmeld Citér

18. marts 2015

Anonym trådstarter

Sissel skriver:

Nulre brystvorter��

Hehe det har jeg desværre også prøvet men ingen virkning  det gjorde vi under samlejen 

Anmeld Citér

18. marts 2015

Anonym trådstarter

Anonymbebs skriver:

Jeg har hørt at kroppen skal bruge en helt masse hvile for at fødslen går i gang men også at amerikansk olie skulle kunne hjælpe fødslen igang men det der amerikansk olie skulle giver ret så dårlig mave og virker ikke altid på fødslen En masse ve-støv i din retning

Amerikansk olie anbefales ikke af JM men er et husmorråd/måske en skrøne

Jeg var faktisk i apoteket og spørge om amerikansk olie og hun gad simptelhen ikke og sælge det til mig, hun sagde at det bare er noget gammeldags fis også sagde hun at hun bestemt aldrig vil råde en gravid om det og at de ikke solgte det længere

Anmeld Citér

18. marts 2015

Anonym trådstarter

CarinaSB skriver:

Jeg fik af vide af min jm at jeg skulle slappe af alt det jeg kunne .. fordi at det er faktisk når kroppen er i ro at den begynder at danne det stof der får gang i veer :)

Tro mig jeg slapper konstant af men der sker seriøst ikke en dyt, har dog stadig 6 dage til terminen men hvis det ser sådan ud nu så tror jeg at jeg går over tid

Anmeld Citér

18. marts 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Zoneterapi

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.