37+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.552 visninger
3 svar
9 synes godt om
17. marts 2015

Stimap

Nu er nedtællingen godt igang! I morgen er der kun 16 dage til termin og jeg glæder mig... Utålmodigheden har gudskelov ikke ramt mig endnu, da jeg har flere ting jeg gerne vil nå, inden han kommer til verden.. :-) 

Selvom graviditeten har været hård, så er jeg sikker på jeg kommer til at savne "looket" med den store gravide mave... Aldrig har jeg været så tilfreds med min krop, de komplekser der før har været - med det ene eller andet - er væk, ikke vigtige.. Men frygter de vender tilbage ligeså hurtigt igen! 

Hvordan havde i det med jeres kroppe hhv under og efter graviditeten? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2015

Babydrøm

Stimap skriver:

Nu er nedtællingen godt igang! I morgen er der kun 16 dage til termin og jeg glæder mig... Utålmodigheden har gudskelov ikke ramt mig endnu, da jeg har flere ting jeg gerne vil nå, inden han kommer til verden.. :-) 

Selvom graviditeten har været hård, så er jeg sikker på jeg kommer til at savne "looket" med den store gravide mave... Aldrig har jeg været så tilfreds med min krop, de komplekser der før har været - med det ene eller andet - er væk, ikke vigtige.. Men frygter de vender tilbage ligeså hurtigt igen! 

Super flot mave

Anmeld Citér

5. april 2015

Zenia's mor

Der kan man da sige kugle rund mave 

Anmeld Citér

6. april 2015

Linkaa

Stimap skriver:

Du ser også brand godt ud

Var stor, men ok med det. Det var først efter det blev lidt svært ift strækmærker osv.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.