Ægdonor - Anonym eller kendt donor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.070 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. marts 2015

Anonym trådstarter

Hej Piger, 

Jeg går og overvejer meget seriøst at donere nogle æg, og en af de væsentlige ting jeg overvejer er, om jeg skal være anonym eller kendt donor. 
Jeg hælder mest til måske at finde et par, som jeg kan lære at kende, ikke at jeg skal have noget med barnet at gøre i den forstand, men det er bare det der umiddelbart virker mest rigtigt for mig.. 
Ville høre om der var nogle herinde der er donorer eller har donorbørn, der vil dele deres erfaringer med mig? 

Kh 

En anonym mulig ny ægdonor 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2015

Fru Frederiksen.

Anonym skriver:

Hej Piger, 

Jeg går og overvejer meget seriøst at donere nogle æg, og en af de væsentlige ting jeg overvejer er, om jeg skal være anonym eller kendt donor. 
Jeg hælder mest til måske at finde et par, som jeg kan lære at kende, ikke at jeg skal have noget med barnet at gøre i den forstand, men det er bare det der umiddelbart virker mest rigtigt for mig.. 
Ville høre om der var nogle herinde der er donorer eller har donorbørn, der vil dele deres erfaringer med mig? 

Kh 

Som jeg har forstået det kan du kun være anonym.

Det er kun hvis du hjælper nogen du kender, at i ved hvem hinnanden er.

Du kommer ikke til at møde dem eller den der "får" gavn af dine æg.

Anmeld

18. marts 2015

Olaf

Anonym skriver:

Hej Piger, 

Kh 

Jeg har doneret både anonymt og kendt, har været på TV2 nyhederne og go morgen Danmark omkring det, plus blevet interviewet til en masse blade og aviser og er nu igang med et længere radio rapportage omkring det  

du må gerne skrive her eller skrive en privat besked til mog med spørgsmål  

Anmeld

18. marts 2015

charthys

Jeg har doneret som kendt donor, - du kan til hver en tid vælge selv at finde det par der skal modtage dine æg og så henvender i jer til en klinik sammen.

Jeg har kun ville være som kendt donor. Både for min egen sjælefreds skyld, - jeg ville vide hvilke mennesker, der skulle passe på min genklat ;-) ... - og for barnets skyld. Det skal have lov til at finde sit ophav senere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.