Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har ikke forstand på biler, men kan fortælle dig at vi har den barnevogn, og min søster har en Ford ka, hvor sæderne bag i skal slås ned før barnevognen kan være der. Den kan på ingen måde være bag i.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Steffecph skriver: Vi har samme barnevogn.. og hjulene er nemme at tage af :-) så vidt jeg husker skal man bare holde en knap inde og hive dem af :-)
Vi har samme barnevogn.. og hjulene er nemme at tage af :-) så vidt jeg husker skal man bare holde en knap inde og hive dem af :-)
Det lyder rigtig godt. Tak for svaret
nu ved jeg ikke lige præcis med størrelses mæssigt i bagagerummet men vi har en hyundai i20 og vi har prøvet den basson i vores bil og hjulene de kan nemt tages af bare med en knap og de kan slåes godt sammen og kan lige præcis være i vores bagagerum sammen med barnevogns kassen som også kan slåes godt sammen
skoust skriver: nu ved jeg ikke lige præcis med størrelses mæssigt i bagagerummet men vi har en hyundai i20 og vi har prøvet den basson i vores bil og hjulene de kan nemt tages af bare med en knap og de kan slåes godt sammen og kan lige præcis være i vores bagagerum sammen med barnevogns kassen som også kan slåes godt sammen
Ved du hvor mange liter jeres bagagerum er?
Det er jo lige præcist den bil vi også har. Tak for et meget brugbart svar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128