Brio sense barnevogn i mini bil vw up

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.248 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. marts 2015

missyM

Lige i tiden kigger vi efter barnevogn, som skal kunne presses ind i min mini bil VW UP. Jeg kan se at en odder zip kan presses ind. Men ærligtalt så nægter jeg at give så mange penge for en barnevogn.

Vi har kigget på en BRIO Sense Barnevogn. Har nogen erfaringer med denne, og ved nogen om den kan klappes så meget sammen at den kan være i begagerummet af en Up ?

Eller har du/i nogle erfaringer med anden barnevogn i billigere prisklasse som fungere godt med minibiler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2015

Pigent

Lige i tiden kigger vi efter barnevogn, som skal kunne presses ind i min mini bil VW UP. Jeg kan se at en odder zip kan presses ind. Men ærligtalt så nægter jeg at give så mange penge for en barnevogn.

Vi har kigget på en BRIO Sense Barnevogn. Har nogen erfaringer med denne, og ved nogen om den kan klappes så meget sammen at den kan være i begagerummet af en Up ?

Eller har du/i nogle erfaringer med anden barnevogn i billigere prisklasse som fungere godt med minibiler

Jeg ved ikke om brio sense kan være der.

Men den nye stork barnevogn fra ønskebørn er den mindste barnevogn på markedet det fåes fra 7999 kr. Så kan du selv designe den.Se her  http://www.storkbarnevogn.dk

Anmeld

18. marts 2015

missyM

Tusind tak for dit svar ..

Den tager vi lige med i overvejelserne

Anmeld

19. marts 2015

bvk

Kassen på brio sense er meget lang , så selv om den kan blive tynd,  så tror jeg den bliver for lang. Vi har en renault clio og kassen kan kun lige være der...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.