Vente med at få taget æg op pga overstimulering??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2015

LilleMie

Mette0105 skriver:

Ja det er meget underligt  Havde stadig kun 2 store nok æg men havde så 4 der var omkring 14 også 30 på 10 ca :/.. 

Skal have taget æg ud på torsdag, også skal det fryses ned også skal vi vente en cyklus før et æg må komme op  Øv øv .. 

Ihh hvor spændene!   Hvor mange forsøg har i været igennem? Og hvorfor skal du ikke scannes så ofte? :-)

Jeg krydser så meget fingre for, at nok bliver store og fine, og at ægudtagningen på torsdag kommer til at gå godt.

Vi har 1. forsøg helt overstået (en gang overstimulering og 2 fryseforsøg), og 2. forsøg blev aflyst, så vi starter på 2. forsøg igen nu her.

Jeg fik måske ikke formuleret det godt nok. De vil meget gerne scanne mig ofte, med da vi er på ferie i udlandet hele påsken, kan de ikke scanne mig der Så jeg bliver nok scannet torsdag bare for at se, om alt er som det skal være, og så scanner de mig så snart jeg kommer hjem og følger mig tæt med scanninger igen

Min menstruation er stadig ikke kommet, så jeg krydser fingre for, at den bliver væk et par dage endnu, så alt kommer til at passe sammen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2015

Mette0105

LilleMie skriver:

Jeg krydser så meget fingre for, at nok bliver store og fine, og at ægudtagningen på torsdag kommer til at gå godt.

Vi har 1. forsøg helt overstået (en gang overstimulering og 2 fryseforsøg), og 2. forsøg blev aflyst, så vi starter på 2. forsøg igen nu her.

Jeg fik måske ikke formuleret det godt nok. De vil meget gerne scanne mig ofte, med da vi er på ferie i udlandet hele påsken, kan de ikke scanne mig der Så jeg bliver nok scannet torsdag bare for at se, om alt er som det skal være, og så scanner de mig så snart jeg kommer hjem og følger mig tæt med scanninger igen

Min menstruation er stadig ikke kommet, så jeg krydser fingre for, at den bliver væk et par dage endnu, så alt kommer til at passe sammen

Ja håber også der lige kommer et par ekstra samt de 2 der var store nok 

Hvorfor blev det aflyst? 

Nåårh på den måde 

Ja krydser også for dig  Hihi

Anmeld Citér

26. marts 2015

LilleMie

Mette0105 skriver:

Ja håber også der lige kommer et par ekstra samt de 2 der var store nok 

Hvorfor blev det aflyst? 

Nåårh på den måde 

Ja krydser også for dig  Hihi

Forsøg nr. 2 blev aflyst, da der kun var 1 æg, der havde taget styringen og det synes de var for lidt til en ægudtagning.

Jeg tog i morges en graviditetstest, bare for at være sikker på, at der ikke var noget, inden min samtale med klinikken, og fandme og der ikke kom verdens svageste streg, som vi var i tvivl om var en streg, inden for tid! Efter tid er den blevet mere tydelig, men er stadig svag... Har været på sygehuset for at få taget en blodprøve for en time siden, og nu går jeg bare og venter på svaret! Tænk hvis det ene førnævnte æg i vores 2. aflyste forsøg faktisk er bliver til en baby alligevel - mod alle odds!

Anmeld Citér

26. marts 2015

Mette0105

LilleMie skriver:

Forsøg nr. 2 blev aflyst, da der kun var 1 æg, der havde taget styringen og det synes de var for lidt til en ægudtagning.

Jeg tog i morges en graviditetstest, bare for at være sikker på, at der ikke var noget, inden min samtale med klinikken, og fandme og der ikke kom verdens svageste streg, som vi var i tvivl om var en streg, inden for tid! Efter tid er den blevet mere tydelig, men er stadig svag... Har været på sygehuset for at få taget en blodprøve for en time siden, og nu går jeg bare og venter på svaret! Tænk hvis det ene førnævnte æg i vores 2. aflyste forsøg faktisk er bliver til en baby alligevel - mod alle odds!

Åhh altså hvor vildt!!!!! Håber jeg virkelig for DIg 

Hvornår for du svar?!?!

Anmeld Citér

26. marts 2015

LilleMie

Mette0105 skriver:

Åhh altså hvor vildt!!!!! Håber jeg virkelig for DIg 

Hvornår for du svar?!?!

Jeg har fået svar, den var positiv! Jeg er gravid og jeg kan slet ikke forstå det! 2 års kamp er nu til at se en ende på, det er så surrealistisk! 

Anmeld Citér

26. marts 2015

Mette0105

LilleMie skriver:

Jeg har fået svar, den var positiv! Jeg er gravid og jeg kan slet ikke forstå det! 2 års kamp er nu til at se en ende på, det er så surrealistisk! 

Tillykke!!!!!! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.