Skønhed efter fødselsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. marts 2015

MoneLoone

Hej damer 

Jeg fødte en skøn lille dreng, i tirsdags. Så han er lige præcis en uge gamle. Jeg har efter hånden brug for, at gøre noget ved mig selv, men jeg er lidt i tvivl omkring hvad man kan tillade sig, at gøre. Jeg ammer ham, og jeg er desværre blevet syet dernede 

Jeg er blevet så bleg under min graviditet, så jeg kunne godt tænke mig, at begynde at tage lidt sol igen. Kan jeg godt det?? Altså jeg tænker i forhold til min syning dernede? Man får jo ikke lige frem sol på det. Hvad synes i?? 

Jeg kunne også godt tænke mig, at få farvet mit hår. Kan man godt det? Jeg ammer han, går det så ned i mælken? Har også hørt at, hvis man farver hår imens man ammer, så tager håret ikke rigtig imod farven, passer det? eller er det bare noget sluder??

Håber i kan hjælpe mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2015

SandraXOXO

Jeg tog sol efter en uge. Havde dog hipsters på så skal ikke kunne sige hvad der sker hvis man er helt nøgen hårfarve skal man vist holde sig fra, det er både grimt og skadeligt. Men en tur til frisøren kan anbefales!  

Anmeld

17. marts 2015

MoneLoone

SandraXOXO skriver:

Jeg tog sol efter en uge. Havde dog hipsters på så skal ikke kunne sige hvad der sker hvis man er helt nøgen hårfarve skal man vist holde sig fra, det er både grimt og skadeligt. Men en tur til frisøren kan anbefales!  

Jeg plejer at være helt nøgen, når jeg tager sol, da jeg ikke er så glad for at have mærker efter trusserne. 

Jeg var en tur forbi frisøren lige inde nytår, hvor det blev al al for kort, så venter lige noget tid, med at tage til frisøren igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.