Børnebidrag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

668 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. marts 2015

Snoopy77

Hej piger. 

Min datter på 21 mdr. har bopæl hos mig og er hos sin far to nætter om ugen. Vi gik fra hinanden for et års tid siden og har pt. ikke haft en ordning om børnebidrag. 

Hvordan har I andre gjort? Han er god til at købe fx. nye sko og har altid sørget for tøj, bleer osv. 

Ville det være smart at han betaler og så fx. trækker det fra hvis han netop har købt vinterstøvler eller lign. ? Eller er det nemmere at han betaler og så har jeg udgifterne til alt tøj osv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Snoopy77 skriver:

Hej piger. 

Min datter på 21 mdr. har bopæl hos mig og er hos sin far to nætter om ugen. Vi gik fra hinanden for et års tid siden og har pt. ikke haft en ordning om børnebidrag. 

Hvordan har I andre gjort? Han er god til at købe fx. nye sko og har altid sørget for tøj, bleer osv. 

Ville det være smart at han betaler og så fx. trækker det fra hvis han netop har købt vinterstøvler eller lign. ? Eller er det nemmere at han betaler og så har jeg udgifterne til alt tøj osv?

Nu er min datter noget yngre (8 mdr) og min kæreste (hendes far) og jeg har aldrig boet sammen. Så han har betalt børnebidrag helt fra start. Det er mig der har alle udgifter til vores datter, så han betaler ikke noget til hende udover børnebidrag

Anmeld

17. marts 2015

Moar2011

Snoopy77 skriver:

Hej piger. 

Her betaler faren børnebidrag og af og til bidrager han os med sko uden det får noget at sige eller årskort til en forlystelsespark

Anmeld

17. marts 2015

Panther

Profilbillede for Panther

Det ville være økonomisk smartere, at sin eksmand betaler børnebidrag, da han i så fald kan trække det fra i skat. 

Anmeld

17. marts 2015

Panther

Profilbillede for Panther

Det ville være økonomisk smartere, at sin eksmand betaler børnebidrag, da han i så fald kan trække det fra i skat. 

Anmeld

17. marts 2015

Sujan

Vi gik fra hinanden for ca. 1 år siden. Jeg har ikke modtaget bidrag indtil nu fordi han også betalte lidt tøj og sko når der var behov. Men vi har nu besluttet han skal betale bidrag (mest mig) for nu er min datter lige startet i børnehave og jeg synes hele tiden der er noget der skal købes og han har ikke altid lige råd... 

Anmeld

17. marts 2015

Snoopy77

Tak for jeres svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.