Mavebillede 12+0 (Dinna88)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.130 visninger
10 svar
28 synes godt om
16. marts 2015

Dinna88

Så ramte jeg også slutningen på 1. trimester.  Hvor er det bare hyggeligt.

Jeg har to par bukser tilbage, som jeg kan passe.  Så længe leve ventebukser, som jeg dog ikke heeeeeelt kan holde oppe endnu. Vægten siger allerede +5 kg (hvis ikke mere nu, det var nogle dage siden) og den stiger langsomt med nogle hundrede gram med få dages mellemrum. Så lidt sker der! 

Jeg har dog haft nogle problemer med, at enkelte mener, at jeg er for tidligt ude med mavebilleder, og at "man ikke kan se, at jeg er gravid," men altså....... Det kan man! Jeg vejede ca 47 kg før, så den mindste forskel batter. Så folk skal bare lære at holde deres munde lukkede

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2015

Kærlighediminmave

Kan det ikke bare være fordi man er oppustet?  Fosteret er vel ikke mere end et par cm Maks når man ikke er længere henne?  

Anmeld

16. marts 2015

Dinna88

komnubaby skriver:

Kan det ikke bare være fordi man er oppustet?  Fosteret er vel ikke mere end et par cm Maks når man ikke er længere henne?  

den er god nok. Mini er over 5 cm og min livmoder er større end en grapefrugt.  så der ER maven, der vokser, og ikke oppustethed.

Anmeld

17. marts 2015

TrineMine86

Dinna88 skriver:

Jeg har to par bukser tilbage, som jeg kan passe.  Så længe leve ventebukser, som jeg dog ikke heeeeeelt kan holde oppe endnu. Vægten siger allerede +5 kg (hvis ikke mere nu, det var nogle dage siden) og den stiger langsomt med nogle hundrede gram med få dages mellemrum. Så lidt sker der! 

Jeg har dog haft nogle problemer med, at enkelte mener, at jeg er for tidligt ude med mavebilleder, og at "man ikke kan se, at jeg er gravid," men altså....... Det kan man! Jeg vejede ca 47 kg før, så den mindste forskel batter. Så folk skal bare lære at holde deres munde lukkede

Først og fremmest - fin mave  

Dernæst bliver jeg nød til at sige at det stadig er mest luft, vedhæfter et billede så du kan se hvor livmodere går til nu 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. marts 2015

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Dinna88 skriver:

Hvor fint! Tillykke med graviditeten.

skidt pyt hvad folk siger og hvad grunden er til det kan ses, for det kam det. Og 12+ er ikke for tidligt at begynde at tage mavebilleder 

Anmeld

17. marts 2015

Dinna88

Først og fremmest - fin mave  

Dernæst bliver jeg nød til at sige at det stadig er mest luft, vedhæfter et billede så du kan se hvor livmodere går til nu 

Ja, den ligger helt dernede, men det betyder også, at den skubber alt andet op. derfor er det altså ikke kun luft  jeg er under 160 med en startvægt på ca 46-47 kg, ergo der er ingen plads derinde (lav overkrop) hvilket blot hjælper på det  så vi kan blive enige om, at det  overhovedet ikke udelukkende er luft, men det er heller ikke baby. det er alt det andet, der skubbes op.

kan du følge mig?

Anmeld

17. marts 2015

Dinna88

sommerbarn<3 skriver:

Hvor fint! Tillykke med graviditeten.

skidt pyt hvad folk siger og hvad grunden er til det kan ses, for det kam det. Og 12+ er ikke for tidligt at begynde at tage mavebilleder 

tusinde tak, hvor er du sød

Jeg har kigget ekstremt mange mavebilleder her og på minmave, og jeg er bestemt ikke alene 

Anmeld

17. marts 2015

Os&lilledig

Fuck da hvad grunden er til maven. Du er gravid, kroppen ændre sig og det er SMUKT. Så nyd du din mave og luk af for alle andres kommentar  

Anmeld

17. marts 2015

Os&lilledig

Da jeg var gravid, tog jeg et billed i uge 9. Synes bestemt man kunne se det.. Og ja ja, det var luft.. Men meget dyrebart luft!! Mistede desværre  Hvis jeg bliver gravid igen. Så tager jeg mave HELE tiden..!  

Anmeld

17. marts 2015

Olaf

Fin mave  

og ignorer hvad andre siger om at det er for tidligt, nogle tager mavebillederne fra den dag de får en positiv test  

vær du bare stolt af din mave 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.