er jeg bare skør? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

619 visninger
2 svar
4 synes godt om
16. marts 2015

vsimonev

Ved ikke om det er sat i rigtig debat, men prøver alligevel..

- Jeg har i nogen dage, måske en uge gået og haft en dårlig fornemmelse synes ikke min mave er så stor som den plejer og følte ikke som jeg plejede, synes jeg.. nippels er stadig ømme, synes stadig mine led gør lidt ondt., men, er baby mon stadig ok? hørte hjertelyd 13+5 og prøver hele tiden at berolige mig selv, men tænk nu hvis jeg her til gennemscanning d. 9/4 får det værste af vide? er førstegangs og jeg elsker dette lille vidunder så fandens højt! :,( er bare så bange og synes 3 uger er utrolig lang tid er 16+2 i dag.. ved godt maven er forskellig fra.kvinde til kvinde og luften forsvinder., men er bare så bange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2015

moaren

vsimonev skriver:

Ved ikke om det er sat i rigtig debat, men prøver alligevel..

- Jeg har i nogen dage, måske en uge gået og haft en dårlig fornemmelse synes ikke min mave er så stor som den plejer og følte ikke som jeg plejede, synes jeg.. nippels er stadig ømme, synes stadig mine led gør lidt ondt., men, er baby mon stadig ok? hørte hjertelyd 13+5 og prøver hele tiden at berolige mig selv, men tænk nu hvis jeg her til gennemscanning d. 9/4 får det værste af vide? er førstegangs og jeg elsker dette lille vidunder så fandens højt! :,( er bare så bange og synes 3 uger er utrolig lang tid er 16+2 i dag.. ved godt maven er forskellig fra.kvinde til kvinde og luften forsvinder., men er bare så bange

3 uger er længe at gå og vente. Måske du kan betale dig fra en scanning på privat klinik? 

Anmeld

16. marts 2015

Os&lilledig

Stress og angst er ikk sundt for den lille. Så køb du en scanning, så du kan se og høre det lille mirakel <3 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.