Jer, hvis barn der er født i uge 35*0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.742 visninger
12 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. marts 2015

Anonym trådstarter

Hvor længe var i indlagt?

Jeg har selv en søn der er født i uge 35-0, og skal nu igen have pks i uge 35-0 og skal indlægges en uge før, så jeg er jo spændt på hvor længe efter vi skal ligge der.

Sidst lå vi der kun 3 dage da vi kom hjem med sonde

Hvor længe lå i?

Jer der fødte i uge 35-0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2015

Astrid1984

Min den ældste er født 35+0. Vi var der i 17 dage. ..Men var også længe men han kæmpede med at spise selv. Han gylpede også meget. Vi fandt så ud af da han var 4 uger at han havde en maveforsnævring så han blev opereret da han var 5 uger.

Anmeld

16. marts 2015

Kløver

Jeg fødte 35+3 og var indlagt 2 uger men vi kom for hurtigt hjem, så skulle vi gøre om var vi nok tættere på 3 uger end de 2 jeg var også indlagt inden fødslen 

Anmeld

16. marts 2015

Kløver

Jeg fødte 35+3 og var indlagt 2 uger men vi kom for hurtigt hjem, så skulle vi gøre om var vi nok tættere på 3 uger end de 2 jeg var også indlagt inden fødslen 

Anmeld

17. marts 2015

mortilsilke

Jeg fødte 35+1, og var indlagt i 3 uger. Men min pige var også meget lille, og lå i C-PAP i 7 dage..

Anmeld

17. marts 2015

Hertz

Jeg fødte 35+1 og vi var indlagt i 15 dage, vi kom hjem igår. Det tog lidt tid med at spise selv.

Anmeld

17. marts 2015

Anonym trådstarter

Er der ingen af jer der er kommet hjem med sonde?

Jeg ar født for tidligt før to gange og er begge gange kommet rimelig hurtig hjem med sonden

Fødte i uge 33, var hjemme efter 10 dage med sonde

Fødte uge 35 og va hjemme efter 3 dage med sonde

Mine var også været forholdsvis store (uge 33 var 2750g og uge 35 var 2950 g)

Anmeld

17. marts 2015

mulleh

Min søn er født 35+1. 

Vi kom hjem efter 6 dage. Og hvis det ikke var fordi at han skulle i lysbehandling så havde vi været hjemme før. 

Men han lå heller ikke med sonde eller noget. 

Anmeld

17. marts 2015

bøllen

Mine tvillinger er født 35+3 vi kom hjem efter 1 uge , skulle lige have amning op at køre .

Anmeld

17. marts 2015

TR

Astrid1984 skriver:

Min den ældste er født 35+0. Vi var der i 17 dage. ..Men var også længe men han kæmpede med at spise selv. Han gylpede også meget. Vi fandt så ud af da han var 4 uger at han havde en maveforsnævring så han blev opereret da han var 5 uger.

Hej 

bliver lige nødt til at hører ? Hvordan fandt I ud af , han havde det ?

vi har nemlig en søn der nærmest kaster op. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.