Hjælp min søn vil ikke sove i hans Juniorseng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.377 visninger
8 svar
5 synes godt om
16. marts 2015

Gubbiiez

Godaften kære forældre. 

Håber at i kan hjælpe mig

Jeg har fornyligt fået en juniorseng til min søn som fylder 2 her d. 3 maj, og prøver at få ham til at sove i den hvilket jeg synes er utrolig svært, da han ikke rigtig gider den og kravler ud af den med det samme. Jeg har prøvet at ligge mig sammen med ham og læse en bog, men bum så er han den der smuttet. Så jeg vil høre jer om i har nogle gode råd til hvordan jeg kan få ham til at sove i den?

Med venlig hilsen 
En ellers tålmodig mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2015

De3Guldklumper

Gubbiiez skriver:

Godaften kære forældre. 

Jeg har fornyligt fået en juniorseng til min søn som fylder 2 her d. 3 maj, og prøver at få ham til at sove i den hvilket jeg synes er utrolig svært, da han ikke rigtig gider den og kravler ud af den med det samme. Jeg har prøvet at ligge mig sammen med ham og læse en bog, men bum så er han den der smuttet. Så jeg vil høre jer om i har nogle gode råd til hvordan jeg kan få ham til at sove i den?

Med venlig hilsen 
En ellers tålmodig mor

Nogen er bare ikke klar til at skifte seng så tidligt. Så det er bare om at blive ved med at lægge ham tilbage eller skifte til tremmesengen igen indtil han er klar

Anmeld

16. marts 2015

TNBC

Gubbiiez skriver:

Godaften kære forældre. 

Med venlig hilsen 
En ellers tålmodig mor

Han er måske ikke klar endnu.

Men enten bliver du ved med t lægge ham i den, ellers må han i tremmesengen igen. Men han skal jo også lære den nye seng at kende, det er jo nyt at man selv kan stå ud af sengen.

Anmeld

16. marts 2015

Småbørnsmor

Hvad er årsagen til at han skal skifte nu? 

Min søn er 2 år og 6 måneder og sover stadig i sin tremmeseng. Af den simple årsag, at han stadig sover godt der. Selvom han er en stor dreng.

Anmeld

16. marts 2015

Missy_B

Gubbiiez skriver:

Godaften kære forældre. 

Med venlig hilsen 
En ellers tålmodig mor

Jeg ville flytte ham tilbage i tremmesengen, og vente med at flytte i juniorseng til han er lidt større

Anmeld

16. marts 2015

TNBC

2012_2014 skriver:

Hvad er årsagen til at han skal skifte nu? 

Min søn er 2 år og 6 måneder og sover stadig i sin tremmeseng. Af den simple årsag, at han stadig sover godt der. Selvom han er en stor dreng.

tænkte det samme.

Her er han også næsten 2,5 og han sover også stadigvæk i tremmeseng, ingen grund til at komme ud af den endnu..

Anmeld

16. marts 2015

Dorthe1986

Min søn bliver 4 i næste måned og fik først juniorseng her for en måneds tid siden. Han sov sådan set fint i den men var ved at være for lang synes jeg. Så vi købte en juniorseng og han fik lov at godkende den først. Han var med til at samle den og han sov fint lige fra start ��

Anmeld

18. marts 2015

Clisolka

Det lyder ikke helt til at han er klar til det endnu 

Min datter var først 3½ før hun fik sin juniorseng. Jeg kan lige se for mig, hvis lillebror på 18 mrd. skal i juniorseng nu  Novra han ville jo aldrig få sovet 

Anmeld

18. marts 2015

Muffinmus

Enig med de andre.. Anbefalingerne hedder 3 år, så du er måske lige tidligt nok ude nu�� prøv at give ham den gode gamle seng og trygheden tilbage og så vent et års tid med at skifte. Sørg så for at skiftet f.eks ikke ligger lige samtidigt med børnehave starten da det også påvirker trygheden meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.