mødet med dp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

726 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. marts 2015

tweety2060

Hej alle.

Hvordan var det første gang i mødte jeres tilbudte dp? 

Var kemien der mmed det samme?  

Eller var i i tvivl? 

Sagen er den at vi ved vores 1 fik en fp som opførte sig meget uprofessionel og inkompetent... og ret hurtigt stoppede samarbejdet.  Vi kom i nabobyens gruppen og fik den dejligste dp.

Nu skal den yngste i dp og vi forsøger at få plads i vores eget distrik..... den uprofessionel er stadig dp og vi risikerer at h*n skal passes hos hende v sygdom/kursus mm 

Og synes måske ikke helt kemien var der hos den dp vi besøgte i dag.  Hun er sød ingen tvivl men åh det er jo svært .... 

Den 'gamle dp' ligger fuldstændig forkert i forhold til den stores institution og vores arbejde og vil helt sikkert blive en udfordring at få til at hænge sammen. ...

Kom gerne med jeres erfaringer. ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Med thea var jeg omme og besøge en dp, og følte slet ik at vi passede sammen. Hende valgte vi at takke nej til og fik så tilbudt en anden. Ved første besøg elskede thea at være der og vi takkede ja. Vi elskede hende og hun er stadig snart 4 år efter thea stoppede deromme en stor del af vores familie. Hun gik desvære på tvungen efterløn 9 mdr'er før thea sku i børnehave, så vi fik en anden, som vi også var ok glade for.

Med alberte ønskede vi en bestemt dp, da vi kendte hende fra thea's tid, og hende elsker vi også bare, og ka slet ik bære at tænke på at om 3 uger, ska alberte starte i børnehave.

Alberte har været i gæste dp et sted hvor jeg heller ik følte kemien var der, og hende har vi så fuldstændig frabedt at alberte sku om til igen, hvis hun sku i gæste dp. Hun kom med flere virklig trælse kommentar osv bare de 10-15 min jeg var deromme, og jeg havde nær taget alberte med hjem igen. Så jeg tror på at man ved om man passer sammen! Vh stine

Anmeld

16. marts 2015

tweety2060

Jeg tror helt sikkert at oplevelse med den uprofessionel dp sidder dybt i os.... og kan slet ikke forholde mig til jeg skal'omgåes' hende... 

Hun var så sød da vi var til samtale hos hende men ændrede så frygteligt karakter ... og er bange for det gentager sig ved den nye...

Den gamle dp ses vi med endnu.. men det ligger bare åndssvagt og det er jo 2 år det gælder. ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.