Hjælp til ansøgning som pædagogmedhjælper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.054 visninger
1 svar
1 synes godt om
16. marts 2015

cforrest@jubii.dk

Hej er der nogle der har tid og lyst til at give feedback på min ansøgning som pædagogmedhjælper. Jeg er kørt rigtig surt i det at skrive ansøgninger og få afslag på afslag så har bare brug for et par friske øjne som kan komme med lidt friske inputs.

Min seneste ansøgning skrev jeg således:

Frisk, smilende og anerkendende pædagogmedhjælper med lyst til leg og bevægelse

3 stærke ord som kort beskriver mig som person ,og hvad jeg kan tilbyde jer.

Lidt om mig: Jeg er en frisk ung kvinde på 28 år, med masser af erfaring indenfor børneområdet. Jeg er et aktivt sports og udemenneske, samt mor til 2 dejlige krudtugler. Desuden har jeg blandt andet, som det fremgår af mit cv, både arbejdet i naturbørnehave, vuggestue og skoleafdelingen, så min viden omkring de forskellige aldersgrupper er bred.

Derfor skal i kalde mig til samtale: Fordi jeg er en ildsjæl, som brænder for at arbejde i en børnehave, hvor værdierne anerkendelse, dialog og inklusion er en del af det pædagogiske arbejde. Jeg brænder meget for at skabe en attraktiv hverdag blandt børnene med fokus på idræt og bevægelse, samt muligheden for udfoldelse i naturen. Jeg er selv et aktivt udemenneske som både løber, cykler og dyrker hestesport på Distriktplan .

Det får I hvis i ansætter mig:

En medarbejder med stor grad af selvstændighed, høj faglighed og som kan bidrage med en masse nye ideer.

En der kan bidrage med begejstring og glæde i det kollegiale fællesskab

Jeg er vant til at etablere et godt samarbejde med både kollegaer såvel som forældre

En person med et positivt menneskesyn, og fokus på anerkendelse

En som har erfaring med inklusion og den daglige dialog med forældrene

Jeg er sikker på, at jeg som Jeres nye medarbejder, vil kunne udføre jobbet med største tilfredshed. Jeg vil derfor med glæde stå til rådighed ved en personlig samtale.

Med venlig hilsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2015

serinasmor

cforrest@jubii.dk skriver:

Hej er der nogle der har tid og lyst til at give feedback på min ansøgning som pædagogmedhjælper. Jeg er kørt rigtig surt i det at skrive ansøgninger og få afslag på afslag så har bare brug for et par friske øjne som kan komme med lidt friske inputs.

Min seneste ansøgning skrev jeg således:

Frisk, smilende og anerkendende pædagogmedhjælper med lyst til leg og bevægelse

3 stærke ord som kort beskriver mig som person ,og hvad jeg kan tilbyde jer.

Lidt om mig: Jeg er en frisk ung kvinde på 28 år, med masser af erfaring indenfor børneområdet. Jeg er et aktivt sports og udemenneske, samt mor til 2 dejlige krudtugler. Desuden har jeg blandt andet, som det fremgår af mit cv, både arbejdet i naturbørnehave, vuggestue og skoleafdelingen, så min viden omkring de forskellige aldersgrupper er bred.

Derfor skal i kalde mig til samtale: Fordi jeg er en ildsjæl, som brænder for at arbejde i en børnehave, hvor værdierne anerkendelse, dialog og inklusion er en del af det pædagogiske arbejde. Jeg brænder meget for at skabe en attraktiv hverdag blandt børnene med fokus på idræt og bevægelse, samt muligheden for udfoldelse i naturen. Jeg er selv et aktivt udemenneske som både løber, cykler og dyrker hestesport på Distriktplan .

Det får I hvis i ansætter mig:

En medarbejder med stor grad af selvstændighed, høj faglighed og som kan bidrage med en masse nye ideer.

En der kan bidrage med begejstring og glæde i det kollegiale fællesskab

Jeg er vant til at etablere et godt samarbejde med både kollegaer såvel som forældre

En person med et positivt menneskesyn, og fokus på anerkendelse

En som har erfaring med inklusion og den daglige dialog med forældrene

Jeg er sikker på, at jeg som Jeres nye medarbejder, vil kunne udføre jobbet med største tilfredshed. Jeg vil derfor med glæde stå til rådighed ved en personlig samtale.

Med venlig hilsen

Er denne ansøgning til vuggestue naturbørnehave eller skole ?  Du nævner alle 3 ting  

Det jeg vil frem til er nok - hvad medbringer du til lige præcis denne aldersgruppe i denne institution ?  

Hvorfor vil du gerne arbejde i netop denne institution? 

Dette ville jeg nok sætte øverst ... 

Herefter - derfor skal i kalde mig til samtale ..Og derefter det får i hvis I ansætter mig ... Og så ville jeg lave en faktaboks med alt det om dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.