efter udskrabning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.290 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. marts 2015

stineeriksen

Jeg fik en udskrabning I onsdags og vi vil rigtig gerne igang igen så vil lige spørge jeg til råds jeg har ikke ondt når vi har sex men jeg bløder Heller ikke der er kun lidt lyserød farve på papiret efter jeg har tisset så må vi gerne smide kondomet og gå igang igen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2015

Købmagerkonen

Jeg fik en udskrabning I onsdags og vi vil rigtig gerne igang igen så vil lige spørge jeg til råds jeg har ikke ondt når vi har sex men jeg bløder Heller ikke der er kun lidt lyserød farve på papiret efter jeg har tisset så må vi gerne smide kondomet og gå igang igen? 

Jeg fik at vide vi skulle vente til efter jeg havde fået min menstruation, så det gjorde vi. Jeg er ikke læge, og må derfor stole på at læge/sygehus ved bedre end mig.

Hvis I har fået samme besked, synes jeg da I skal vente.

Anmeld

16. marts 2015

energystar

stineeriksen skriver:

Vi fik også at vide at vi skulle vente til efter første menstruation...  

Anmeld

16. marts 2015

Boble123

Vi fik at vide at de anbefalede at man venter til efter første mens, men det kunne vi altså ikke vente på, så vi er gået i gang igen. 

Da jeg stoppede med at bløde gik vi i gang. Blødte meget lidt i 6 dage. 

Det er 3 uger siden jeg fik en udskrabning pga. MA i uge 13. 

Anmeld

16. marts 2015

hmg86

Vi fik ikke noget at vide.. vi måtte gå i gang når det holdt op med at bløde.. så er der ikke risiko for infektion..

Anmeld

16. marts 2015

stineeriksen

Vi fik også af vide man helst ville anbefale efter første mens men det var kun pga forvirring med termin osv så det er op til en selv men ville i mene vi godt kan gå igang idag f.eks jeg bløder ikke jeg har kun en smule farve på papiret men ikke altid kun få gange ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.