Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej.
Jeg har brug for lidt opmuntring.
Vi skal til MD scanningen i morgen og jeg har den dårligste fornemmelse i maven. Er sikker på at noget er galt! Jeg er faktisk næsten rædselsslagen og forestiller mig faktisk det værste tænkelige for at "være klar" til at modtage den dårligste nyhed man kan få. Dit barns hjerte slår ikke.
Er der andre som har siddet med den fornemmelse hvor der intet var at være bekymret over?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg havde samme fornemmelse, allerede da jeg stod med den positive test var jeg sikker der var noget galt, aner ikke hvorfor men det rroede jeg, til MD turde jeg næsten ikke gå ind, de kaldte mit navn 2 gange jeg sad lidt i min egen verden og min veninde måtte sige "hallooo det er dig" men da jeg så kom ind og alt var som det skulle var jeg okey igen,tror bare det er frygt vi gravide har, så det er helt normalt
Anonym skriver: Hej. Jeg har brug for lidt opmuntring. Vi skal til MD scanningen i morgen og jeg har den dårligste fornemmelse i maven. Er sikker på at noget er galt! Jeg er faktisk næsten rædselsslagen og forestiller mig faktisk det værste tænkelige for at "være klar" til at modtage den dårligste nyhed man kan få. Dit barns hjerte slår ikke. Er der andre som har siddet med den fornemmelse hvor der intet var at være bekymret over?
Sådan havde jeg det alle 3 gange - og jeg har 3 perfekte, sunde og raske børn
elskeratværemor skriver: Jeg havde samme fornemmelse, allerede da jeg stod med den positive test var jeg sikker der var noget galt, aner ikke hvorfor men det rroede jeg, til MD turde jeg næsten ikke gå ind, de kaldte mit navn 2 gange jeg sad lidt i min egen verden og min veninde måtte sige "hallooo det er dig" men da jeg så kom ind og alt var som det skulle var jeg okey igen,tror bare det er frygt vi gravide har, så det er helt normalt
Okay, dejligt der intet var. Må ærligt indrømme at jeg sgu frygter scanningen i morgen
Christine skriver: Sådan havde jeg det alle 3 gange - og jeg har 3 perfekte, sunde og raske børn
Dejligt med 3 raske unger.
Men fornemmelsen har jeg ikke hele tiden haft. Til NF var jeg fx slet ikke nervøs. Det er først kommet i løbet af 2-3 uger at jeg virkelig har en dårlig mavefornemmelse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128