dyr klapvogn vs. billig barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

840 visninger
6 svar
4 synes godt om
15. marts 2015

Anonym trådstarter

Vi havde ikke råd til en  dyr barnevogn, så vi havde en scandia og vi har været ret utilfredse med den, men nu er baby 8 mdr og vi har lige fået en emmaljunga super nitro hjem idag, jeg er bare så glad men familien sys det var dumt at bruge 7100 på vognen inkl. Overlæder og pusletaske, hvad sys i? 

Mit eneste ønske til 1. Barn var en emma, men da pengene var små blev dt til en scandia, og nu er jeg bare over lykkelig fordi jeg os kan være med på moden og nyder turene med den, men ka ikk slippe tanken om dt nu os var lidt dumt at købe den så dyr? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2015

An&Jo

Hvis det er den i ville have, og den i havde ønsket jer, så skal i være fuldstændig ligeglade med hvad alle andre omkring jer mener. 

Jeg har også et dyrt ønske til klapvogn den dag det lykkes os, og det er der ingen der får lov til at ødelægge for mig. Heldigvis deler min mand min mening omkring det, og vi ved at kvalitet tit hænger sammen med pris. 

Glæd dig over jeres nye klapvogn, og ret ryggen når du kører med den, for du har grund til at glæde dig over hver eneste tur. I valgte det rigtige da i købte barnevogn fordi i ikke havde økonomien med jer, og derfor er jeg sikker på at i kun har købt den her vogn fordi i mener i har råd til det, og så glem dog alt om hvad andre mener om det. 

Det er en rigtig lækker klapvogn i har købt, og jeg kan kun anbefale den..

Anmeld

15. marts 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Vi havde ikke råd til en  dyr barnevogn, så vi havde en scandia og vi har været ret utilfredse med den, men nu er baby 8 mdr og vi har lige fået en emmaljunga super nitro hjem idag, jeg er bare så glad men familien sys det var dumt at bruge 7100 på vognen inkl. Overlæder og pusletaske, hvad sys i? 

Mit eneste ønske til 1. Barn var en emma, men da pengene var små blev dt til en scandia, og nu er jeg bare over lykkelig fordi jeg os kan være med på moden og nyder turene med den, men ka ikk slippe tanken om dt nu os var lidt dumt at købe den så dyr? 

Jeg har en billig brugt barnevogn til min datter, da penge bestemt ikke var til en dyr ny barnevogn!

Nu flytter vi lige om lidt til et sted med altan, så jeg vil til at bruge en klapvogn til ture i stedet for barnevognen. Og sørme om jeg ikke har planlagt at bruge 3.500 kr på en babyjogger city elite

Jeg synes det er helt fair at bruge en del penge på en klapvogn frem for på barnevognen. Man må jo gøre som man har råd, og barnevogne er altså møghamrende dyre, hvis man skal "være med på moden" og have det helt rigtige. Der er klapvogne jo ofte i et lidt andet prisleje :=)

Anmeld

15. marts 2015

CaWi

Vi købte en Basson barnevogn og efterfølgende en Emmaljunga klapvogn.

Vi bor på landet, og barnevognen skulle derfor mest bare bruges til at sove i ude foran døren.

Vi købte derfor en bedre klapvogn,  da det var den der skulle bruges på diverse ture, og det derfor var vigtigt for os,  at den fungerede 100% optimalt. 

Anmeld

15. marts 2015

modesty

"Med på moden"?? 

Jeg købte en brugt klapvogn på dba for 300 kr. og den fungerede helt perfekt. 

Jeg har aldrig fattet at man ville smide så mange penge efter hverken barnevogn eller klapvogn - men hvis I har pengene så er det da helt op til jer hvad I vil bruge dem på. 

Hvis det havde været et kæmpe ønske for mig med sådan en klapvogn, havde jeg fundet en superfin brugt én til halv pris.

Anmeld

15. marts 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hvis det er den du ønsker og du ikke ønsker brugt er der vel ikke noget galt i det (medmindre det går ud over jeres økonomi) - så det er jeres valg hvad I bruger jeres penge på

Personligt kunne jeg aldrig finde på at give så mange penge til en barnvogn eller en klapvogn. 

Jeg har købt begge dele på den blå avis. En odder barnevogn fra 1998(tror jeg nok) som jeg er så glad for og bruger den nu til vores andet barn

En emmajunga til 400kr som vi også var enorm glade for

Anmeld

16. marts 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Klapvognen kan jo bruges i rigtig lang tid. Vi har selv også en emmaljunga klapvogn, kan så ikke lige huske hvilken model(men med drejehjul).

Jeg ser det som en investering. 

Vi har dog også en emmaljunga Big Star supreme, men jeg tror vi har brugt klapvognen mere. det er jo også en meget komfortabel klapvogn, så de kan også sove i den.

(vores fik vi 20% rabat og pga at det var demo, fik vi det der overstykke med gratis. Mener vi gav 5000)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.