svangerskabforgifing!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

582 visninger
9 svar
0 synes godt om
31. august 2009

EliasMinDejligeSøn<3

heej ja jeg ville høre hvad det er? er nemlig ikk helt inde i hvad det er?? jeg skal på sygehuset imorgen fordi idag ved jordmorden var jeg ved og falde om og sveden løb ned af miig, og mit hovede føles som om det var ved og springe! de siger ikk 100% at det er det , men jeg skal tjekkes imorgen?  er der andre her inde der har prøvet og blive tjekket?

32+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2009

Orkide86

Jeg skal til læge nu og tjekkes for det, da jeg har været utilpas de sidste dage, har hoved pine, svimmel, ondt i hele kroppen, sover dårligt fordi jeg er øm i kroppen og er sulten men ingen lyst til mad

Anmeld

31. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
kan ikke fortælle dig om det, men vil da bare ønske Jer begge god bedring! Jeg håber ikke nogen af Jer er syge!

Anmeld

31. august 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Mirjam123 skriver:

Jeg skal til læge nu og tjekkes for det, da jeg har været utilpas de sidste dage, har hoved pine, svimmel, ondt i hele kroppen, sover dårligt fordi jeg er øm i kroppen og er sulten men ingen lyst til mad

jeg skal på sygehuset imorgen , ikk læge lyder underligt hvorfor du skal til læge ikk syhehuset

Anmeld

31. august 2009

Orkide86

Fordi jeg ringede der op. men hvis de tror der er noget sender de mig nok videre. jeg smutter nu

Anmeld

31. august 2009

Rikke, Liam & Linus

Hej,
Jeg har heller ikke selv haft det. Men hvis du har mod på det kan du læse om det her:
babyklub.netdoktor.dk/dk/babyklub/learning/pregnancy/article.jsp

Anmeld

31. august 2009

Mira0911

ungmor92 skriver:

heej ja jeg ville høre hvad det er? er nemlig ikk helt inde i hvad det er?? jeg skal på sygehuset imorgen fordi idag ved jordmorden var jeg ved og falde om og sveden løb ned af miig, og mit hovede føles som om det var ved og springe! de siger ikk 100% at det er det , men jeg skal tjekkes imorgen?  er der andre her inde der har prøvet og blive tjekket?

32+2

Kan ikke helt forstå hvorfor din jm ikke har sendt dig videre på sygehuset med det samme...

God bedring!

Anmeld

31. august 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Caroline86 skriver:

kan ikke fortælle dig om det, men vil da bare ønske Jer begge god bedring! Jeg håber ikke nogen af Jer er syge!

mange tak der var da lidt posetivt ved jermorden han bliv skønnet til 2 kg nu

Anmeld

31. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
ungmor92 skriver:

mange tak der var da lidt posetivt ved jermorden han bliv skønnet til 2 kg nu

han bliver så fin og stor

Anmeld

31. august 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Caroline86 skriver:

han bliver så fin og stor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.