Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
heej ja jeg ville høre hvad det er? er nemlig ikk helt inde i hvad det er?? jeg skal på sygehuset imorgen fordi idag ved jordmorden var jeg ved og falde om og sveden løb ned af miig, og mit hovede føles som om det var ved og springe! de siger ikk 100% at det er det , men jeg skal tjekkes imorgen? er der andre her inde der har prøvet og blive tjekket?
32+2
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mirjam123 skriver:Jeg skal til læge nu og tjekkes for det, da jeg har været utilpas de sidste dage, har hoved pine, svimmel, ondt i hele kroppen, sover dårligt fordi jeg er øm i kroppen og er sulten men ingen lyst til mad
ungmor92 skriver: heej ja jeg ville høre hvad det er? er nemlig ikk helt inde i hvad det er?? jeg skal på sygehuset imorgen fordi idag ved jordmorden var jeg ved og falde om og sveden løb ned af miig, og mit hovede føles som om det var ved og springe! de siger ikk 100% at det er det , men jeg skal tjekkes imorgen? er der andre her inde der har prøvet og blive tjekket? 32+2
Caroline86 skriver:kan ikke fortælle dig om det, men vil da bare ønske Jer begge god bedring! Jeg håber ikke nogen af Jer er syge!
ungmor92 skriver:mange tak der var da lidt posetivt ved jermorden han bliv skønnet til 2 kg nu
Caroline86 skriver:han bliver så fin og stor
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128