møllen kører også her ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.305 visninger
16 svar
0 synes godt om
31. august 2009

oo

jeg starter på pergotime tabletterne imorgen tidlig og skal scannes første gang den 8. september, så vi er vist nogle stykker der kommer til at følges lidt i september

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg håber rigtig meget for jer, at det lykkes snart

Anmeld

31. august 2009

LISBETH:-)

Tjuhl skriver:

jeg starter på pergotime tabletterne imorgen tidlig og skal scannes første gang den 8. september, så vi er vist nogle stykker der kommer til at følges lidt i september

Det bliver spændende. Håber og krydser alt hvad der kan krydses

Lisbeth

Anmeld

31. august 2009

dorthemus

Jeg håber også jeg kan være med på vognen....håber jeg får ægløsning i morgen så jeg kan blive insemineret

Anmeld

31. august 2009

oo

dorthemus skriver:

Jeg håber også jeg kan være med på vognen....håber jeg får ægløsning i morgen så jeg kan blive insemineret

årh, det blir spændende!

Anmeld

31. august 2009

dorthemus

Tjuhl skriver:

årh, det blir spændende!

TAK  Prøver at være cool omkring det så min krop ikke stresser og laver rod i det hele, men det er SÅ svært...det er fucking nervepirrende

Anmeld

31. august 2009

oo

TAK  Prøver at være cool omkring det så min krop ikke stresser og laver rod i det hele, men det er SÅ svært...det er fucking nervepirrende

mæh! ja, det der med at være cool, det kan man godt bilde sig selv ind, at man er, men når man står midt i det hele, kommer denne ene tanke "tænk hvis det lykkedes!!!!!" farende gennem hovedet på én i tide og utide. jeg syntes især den melder sig lige inden jeg skal sove og så ligger man bare og er fuldkommen skæv på sommerfugle!

Anmeld

31. august 2009

dorthemus

Tjuhl skriver:

mæh! ja, det der med at være cool, det kan man godt bilde sig selv ind, at man er, men når man står midt i det hele, kommer denne ene tanke "tænk hvis det lykkedes!!!!!" farende gennem hovedet på én i tide og utide. jeg syntes især den melder sig lige inden jeg skal sove og så ligger man bare og er fuldkommen skæv på sommerfugle!

Ja tænk nu hvis - det ku bare være så skønt. Håber sådan det lykkes...

Anmeld

1. september 2009

Anetski

Ihh det blir spaendende om vi alle blir gravide i de naeste 2 ugers tid!

Jeg skal til en blodproeve mere i morgen og naar jeg har aegloesning faar jeg mit befrugtede aeg sat op en 5 dage senere. Bare det overlever optoeningen ellers skal vi starte helt forfra med en IVF omgang igen.

Held og lykke til alle.

Anmeld

2. september 2009

oo

hvor er det VILDT så mange vi er der er igang oveni hinanden...det gir goooode vibrationer, det gør det altså - jeg kan mærke fertiliteten drysse ned fra himlen på vores maver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.