Svimmel efter influenza

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.621 visninger
3 svar
1 synes godt om
15. marts 2015

Mor1986

jeg lagde mig torsdag syg med influenza. Det toppede fredag med høj feber og jeg kunne kun ligge i sengen. I går var. Meget bedre, ganske lidt feber og appetitten vendte tilbage.

i dag har jeg det meget bedre, dog stadig snottet og hoster. Og skal lige have gang i det med maden igen. Men jeg er så svimmel når jeg går rundt. Hvor længe kan jeg forvente der går før det er bedre? Skulle gerne afsted i morgen, hvor jeg selv skal kører i bil i en time. Og kan jeg evt gøre noget for at få det til at blive bedre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2015

Bshizzle

Jeg har selv lige ligget syg med influenza A  

Jeg lå syg i godt 1 uge + med en slem Halsbetændelse oveni. 

Jeg drak SÅ meget væske!! 

Var nemlig meget svimmel, så skulle sørge for at drikke så meget som muligt. 

Men god ide er osse at få noget salt og sukker ned. (Jeg spiste salt chips og drak Saftevand). 

Anmeld

15. marts 2015

Mor1986

Bshizzle skriver:

Jeg har selv lige ligget syg med influenza A  

Jeg lå syg i godt 1 uge + med en slem Halsbetændelse oveni. 

Jeg drak SÅ meget væske!! 

Var nemlig meget svimmel, så skulle sørge for at drikke så meget som muligt. 

Men god ide er osse at få noget salt og sukker ned. (Jeg spiste salt chips og drak Saftevand). 

En sagde så til mig det ikke er influenza når det ikke har varet i længere tid. Og at det i stedet er feber virus. 

Men derfor kan jeg godt følge dine råd alligevel. Jeg har bare meget svært ved at spise noget. Føler alet ikke nogen form for sult

Anmeld

16. marts 2015

Bshizzle

Mor1986 skriver:

En sagde så til mig det ikke er influenza når det ikke har varet i længere tid. Og at det i stedet er feber virus. 

Men derfor kan jeg godt følge dine råd alligevel. Jeg har bare meget svært ved at spise noget. Føler alet ikke nogen form for sult

Jeg spiste ikke de første 3 dage.. 

På 4 dagen kunne jeg lige få salt chips og kiks ned  

Og der efter fik jeg det meget bedre. 

Men Ja.. Masser af vand, saft og noget saltet ned i maven er godt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.