Bytte Vila i Only?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.761 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. marts 2015

Anonym trådstarter

Er det noget med, at man kan bytte Vila i Only og omvendt?

Jeg har købt en jakke i Vila, hvor lynlåsen er i stykker, men tænker ikke gågaden har åbent idag, men det har centret, hvor der ligger Only og Vero Moda, men kan jeg bytte det når bonen er fra Vila?

De fører jo samme mærker?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2015

Stimap

Du kan prøve :-)

Det afhænger sikkert også af om det er en model de selv sælger i butikken og derved nemt kan sælge videre... 

Anmeld

15. marts 2015

Anonym trådstarter

Stimap skriver:

Du kan prøve :-)

Det afhænger sikkert også af om det er en model de selv sælger i butikken og derved nemt kan sælge videre... 

De har hvert fald haft samme model, men eftersom det er en vinterjakke købt i Oktober, tror jeg ikke der er ret mange tilbage af dem..... 

Anmeld

15. marts 2015

Stimap

Anonym skriver:

De har hvert fald haft samme model, men eftersom det er en vinterjakke købt i Oktober, tror jeg ikke der er ret mange tilbage af dem..... 

Så ville jeg i hvertfald ikke sætte næsen op efter, at de gad bytte den... Hvilket de bestemt heller ikke har krav på..

Men du kan da gøre forsøget, du kan jo højest få et nej... 

Anmeld

15. marts 2015

Anonym trådstarter

Stimap skriver:

Så ville jeg i hvertfald ikke sætte næsen op efter, at de gad bytte den... Hvilket de bestemt heller ikke har krav på..

Men du kan da gøre forsøget, du kan jo højest få et nej... 

Må i Vila butikken så, da de jo skal tage den retur, når den er gået i stykker, når jeg har bon. 

Anmeld

15. marts 2015

Stimap

Må i Vila butikken så, da de jo skal tage den retur, når den er gået i stykker, når jeg har bon. 

Åh, jeg havde lige overset det var grundet en reklamation... Ja så må du vente til Vila åbner... :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.