Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Igår spiste min lille dreng pludselig al sin mad selv så hvis han fortsætter sådan i dag så tror jeg vi er hjemme mandag eller tirsdag. Glæder mig så meget til at komme hjem til min familie.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er han bare dygtig <3 Krydser fingre for, at det fortsætter, så i snart kan komme hjem.
Hvor er han sød!
BabyFreia skriver: Hvor er han bare dygtig <3 Krydser fingre for, at det fortsætter, så i snart kan komme hjem.
Tak ja han var bare så dygtig igår, og ser ud til at det fortsætter i dag.
flowerpot3 skriver: Hvor er han sød!
Tak. Ja han er vildt sød og lille.
Hertz skriver: Tak. Ja han er vildt sød og lille.
Hvor lille er han egentligt?
flowerpot3 skriver: Hvor lille er han egentligt?
Han vejer 2500 nu, men synes bare han er så lille i forhold til min datter hun vejede 3090. Det er vildt så meget et halvt kg gør.
De spurgte igår om jeg var klar til at ta hjem i dag. Så hvis hans vægt er fin idag kommer jeg hjem efter stuegang. Det bliver nogle meget lange timer her til formiddag.
Han har taget 36g på siden igår så vi bliver udskrevet efter stuegang. Hold nu kæft hvor bliver det dejligt st komme hjem. Håber lidt jeg når hjem så jeg kan hente min datter i børnehaven hun ved ikk at vi kommer hjem i dag.
Hertz skriver: Han har taget 36g på siden igår så vi bliver udskrevet efter stuegang. Hold nu kæft hvor bliver det dejligt st komme hjem. Håber lidt jeg når hjem så jeg kan hente min datter i børnehaven hun ved ikk at vi kommer hjem i dag.
Tilykke. Dygtige dreng.
Det bliver en skøn overraskelse for din datter
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128