Er i der stadig? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.786 visninger
4 svar
1 synes godt om
14. marts 2015

Jems

Hej Piger

Er i stadig med herinde?

Hvor er det vildt at vores rødder bliver 4 år om ikke så lang tid

Her går det rigtig godt med Noah, Han snakker på livet løs nogen gange for meget hehe  Han er begyndt at sige han gerne vil tisse på toilettet så for han lov til at rende uden ble men vi skynder ikke på ham det skal være i hans tempo.

Han er heldigvis ikke særlig meget syg mere han har jo været så ramt af både øre, næse og hals problemer og er blevet opereret 3 gange på sit korte liv  

Hos mig er jeg blevet vildt skruk og vil bare gerne have en baby mere! helst igår.... Men mit hoved samarbejder ikke og siger uddannelsen først som er færdig til januar

Kom kom med en update hvordan det går hos jer, mange af jer har været igang med pb2 kan jeg se

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2015

Frk.S

Hi hi, ja jeg et her.... men åbenbart ikke så tit, for har først set dette indlæg nu. 

Her går det også rigtig godt med Freja. Hun blev storesøster for snart et år siden og de to piger elsker bare hinanden. 

Hun blev storesøster lige omkring samme tid som hun startede i børnehave, smed sutten og blev blefri om dagen. Så der skete meget i hendes liv sidste sommer. Men hun har taget det hele i stiv arm og er bare generelt en rigtig glad pige der trives. 

Hun har altid haft et rigtig godt sprog - og ja, hun kan også snakke et øre af. 

Anmeld Citér

17. juni 2015

TrineMine86

Her går det også bare godt 

Magnus er en stor og glad dreng der jo bare kan alt og siger de sjoveste ting  

Han bruger str 110/116 i tøj, smed bleen inden jul sidste år, vi fik en lillebror i marts måned i år og derefter nægtede han også at bruge ble om natten, hvilket bare kører uden problemer ��  han er også endelig kommet af med sin nat sut, det har været svært 

I får lige et billede af Magnus og vores lillebror Rasmus 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

21. juni 2015

Jems

Hej Piger

Er i stadig med herinde?

Hvor er det vildt at vores rødder bliver 4 år om ikke så lang tid

Her går det rigtig godt med Noah, Han snakker på livet løs nogen gange for meget hehe  Han er begyndt at sige han gerne vil tisse på toilettet så for han lov til at rende uden ble men vi skynder ikke på ham det skal være i hans tempo.

Han er heldigvis ikke særlig meget syg mere han har jo været så ramt af både øre, næse og hals problemer og er blevet opereret 3 gange på sit korte liv  

Hos mig er jeg blevet vildt skruk og vil bare gerne have en baby mere! helst igår.... Men mit hoved samarbejder ikke og siger uddannelsen først som er færdig til januar

Kom kom med en update hvordan det går hos jer, mange af jer har været igang med pb2 kan jeg se

Dejligt at hører hvordan det går med jer og jeres poder

Tillykke med med lillesøster sidste år og en lillebror i marts

Noah har på 1 mdr lige smidt ble om dagen og sin sut det er bare gået hurtigt!

Anmeld Citér

5. september 2015

L&V

Vi er her os lidt på sidelinjen.

Laura har en lillebror på 2 år og ja vi snakker om en 3er men lad os nu se hvornår det kommer til at passe ind.

Sut og ble røg inden hun blev 3 og ja hun lavede den bedste sprogtest de havde set i børnehaven så den fejler heller ikke noget.

hun er stadig et bette myr og det vil hun nok altid være. Det er begyndt at gå op for hende at hun ikke er lige så stor som sine jævnaldrene og det går hende på til tider.

Ellers har vi det godt og nyder det tætte bånd de 2 har

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.