Problemer med tandbørstning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

597 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. marts 2015

Zincktwice

Kære forældre!
Jeg arbejder i en lille udviklings virksomhed som hedder ZINCKTWICE.

Vi, som har børn, i virksomheden har oplevet at det, til tider, kan være besværligt at få børstet tænderne med dem. De kan let blive distraheret, nogle gange er der mange andre spændende ting og andre gange vil de bare ikke have børstet tænder.

Derfor tænkte jeg at vi lige så godt kunne udvikle et produkt som kunne gøre hele tandbørstningen sjovere og mere spændende 

Men først vil jeg lige høre jer om i har oplevet lignende problemer og hvordan i har løst dem? Og eventuelt, hvis i har tid, må i meget gerne udfylde et spørgeskema jeg har lavet til projektet.

https://docs.google.com/forms/d/1L5T48-PkSA9diCQRFTl_bBLNsOKKprUF8ZBAmAbA-Ms/viewform

Jeg glæder mig til at høre jeres svar, og på forhånd tak for hjælpen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2015

Hertz

Zincktwice skriver:

Kære forældre!
Jeg arbejder i en lille udviklings virksomhed som hedder ZINCKTWICE.

Vi, som har børn, i virksomheden har oplevet at det, til tider, kan være besværligt at få børstet tænderne med dem. De kan let blive distraheret, nogle gange er der mange andre spændende ting og andre gange vil de bare ikke have børstet tænder.

Derfor tænkte jeg at vi lige så godt kunne udvikle et produkt som kunne gøre hele tandbørstningen sjovere og mere spændende 

Men først vil jeg lige høre jer om i har oplevet lignende problemer og hvordan i har løst dem? Og eventuelt, hvis i har tid, må i meget gerne udfylde et spørgeskema jeg har lavet til projektet.

https://docs.google.com/forms/d/1L5T48-PkSA9diCQRFTl_bBLNsOKKprUF8ZBAmAbA-Ms/viewform

Jeg glæder mig til at høre jeres svar, og på forhånd tak for hjælpen!

Hjemme hos os var det også et helvede at få vores pige til at åbne munden når der skulle børstes tænder indtil jeg købte en elektrisk tandbørste nu synes hun det er super sjovt.

Anmeld

13. marts 2015

M &.I

Jeg har aldrig haft problemer med min søn, han synes det er sjovt at børste tænder og det synes han stadigvæk så jeg kæmper ikke fedt 

Anmeld

14. marts 2015

Muffinmus

De elektriske tandbørster der pt appellerer til børn og som kan gøre det lidt sjovere er simpelthen piv ringe...ikke noget en voksen ville byde sine tænder... 

Så, en børnevenlig elektronisk tandbørste der erfunktionel og ikke det lort de sælger nu. Vores hadede voksen tandbørsten så købte nogle af dem til børn.. De børster elendigt og løber tør for batteri alt for hurtigt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.