Kvalme til guldmedalje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.953 visninger
10 svar
1 synes godt om
12. marts 2015

misscgn

Hej alle jer dejlige kloge damer. hvordan stod det til med kvalme i starten af jeres graviditet?

Jeg er ved at blive sindsyg, i starten hjalp det at spise mange små måltider, men det gør det ikke mere. Kan bare ligge for at ligge, for ligeså snart jeg rejser mig blir jeg skidt tilpas. Hvor lang tid havde i kvalme og hvad gjorde i for at få den væk??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2015

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg ved ikke om du med vilje har lagt tråden i "Tvillinger" men kan da svare alligevel  

Jeg døjer sindssygt med kvalme. Så galt at jeg i uge 15-16 endelig fik lov at få noget kvalmestillende. Nu har jeg snart ikke flere piller og er totalt angst for at jeg skal være så skidt igen! 

Anmeld

12. marts 2015

Malene76

misscgn skriver:

Hej alle jer dejlige kloge damer. hvordan stod det til med kvalme i starten af jeres graviditet?

Jeg er ved at blive sindsyg, i starten hjalp det at spise mange små måltider, men det gør det ikke mere. Kan bare ligge for at ligge, for ligeså snart jeg rejser mig blir jeg skidt tilpas. Hvor lang tid havde i kvalme og hvad gjorde i for at få den væk??? 

Jeg vil på det varmest anbefale at ringe til en god kranio sekral massør og spørge om hun kan hjælpe dig. 

Min massør hjælper mange gravide med symptomer som dine. Hun  sætter nåle i ørene og nogle steder i hovedbunden på en. Nogle kan nøjes med en behandling andre har brug for flere. 

Jeg forstår ikke at man vælger at tage i mod piller mod kvalme fra lægen når de ikke kan garentere at de ikke skader fosteret. Så jeg ville klart undersøge den alternative verden. 

Hvis du bor i nærheden af Silkeborg, kan du få navnet på min massør. 

Kh. Malene

ps. Hun har afhjulpet mine graviditetskomplikationer. 

Anmeld

12. marts 2015

misscgn

Rikke, det var helt med vilje, da jeg venter tvillinger  

Malene, bor desværre i kbh, mon din massør kender nogle her der kan hjælpe???

Anmeld

12. marts 2015

Malene76

misscgn skriver:

Måske. Ellers Google kranio sekral massør og ring og spørg.  Det er skånsom behandling for både dig og baby. Håber du snart får lindring. 

Kh. Malene 

Anmeld

12. marts 2015

MorTil4<3

misscgn skriver:

da jeg ventede mine (ene) børn da havde jeg kvalme 

MEN denne gang med mine tvillinger!! der var jeg sikker på jeg lige så godt kunne grave min egen grav ØJ øv 

det startede i uge 6 og sluttede i uge 13 heldigvis, og nu kommer det kun hvis jeg har holdt sulten for langt væk eller siden og klemt maven for meget sammen . . 

jeg havde kun en ting som virkede på min kvalme, og det var IS! en masse masse sodavandsis især champagnebrus fra rema1000 hihi

Anmeld

13. marts 2015

S*DD

misscgn skriver:

Katrine Birk er rigtig dygtig og er i kbh

Anmeld

13. marts 2015

Linkae

Ville gerne jeg kunne sige noget opmuntrende, men kvalme non stop siden uge 4... Jeg er i behandling med ondansetron som er et præperat gravide må få imod kvalme bruges på svanger afdelingerne. Hvis jeg idag ikke får en tbl spist så har jeg igen balladen trods jeg er i uge 30... Tvillinge gravide er ekstra udsat.

Anmeld

13. marts 2015

Milas14

Jeg har haft mega kvalme siden uge 5-6 stykker og har er nu 8+3. Nu kommer den kun om aftenen..

Jeg er blevet Anbefalet At tabe B6 vitamin og en multivitamin og det har hjulpet på mig. 

Det er min 4 graviditet og har aldrig haft så meget kvalme før.

Anmeld

15. marts 2015

misscgn

Tusind tak for alle jeres svar. Hvor har jeg dog ondt af jer der  er længere i graviditeten end mig og som stadig har kvalme. Tror seriøst ikke jeg overlever hvis min kvalme ikke stopper.

Har dog haft to gode dage, eller dvs. Halvanden god dag uden kvalme, men det stoppede desværre da jeg var på besøg hos nogle  igår, hvor der sad fire personer og røg, og nøj jeg har været dårlig og kan ingenting i dag, og kan ikke holde noget i mig. 

Kram til alle jer der stadig døjer eller lige er begyndt at få kvalme. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.