Iiih hvad skal jeg gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. marts 2015

Anonym trådstarter

Hey i søde damer

nøj hvor jeg træt af at jeg ikk kan huske hvornår jeg sidst haft min menses. 

Grundet jeg vil vide det er på grund af at jeg har lille mistanke om at jeg ikk har haft min mens i sidste månede ( altså feb måneden) 

siden jeg fik kobberspiralen nogle måneder efter jeg fødte vores datter. Har jeg siden da fået min menses ca  mellem 20 -25 dagen på månederne. 

Har nogle af jer prøvet at glemme hvornår i sidst har haft menses og hvad gjort i da i har haft mistanke om i er gravide? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2015

TNBC

Ja jeg kan ikke svare på hvornår du havde det, men når du får det I den her måned, så skriv det ned I en kalender, gør det hver måned.

Jeg har også prøvet at hoppe en måned over.

Men hvis du har en mistanke, så test. eller bare vent og se om den har sprunget en måned over.

Anmeld

12. marts 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Ja jeg kan ikke svare på hvornår du havde det, men når du får det I den her måned, så skriv det ned I en kalender, gør det hver måned.

Jeg har også prøvet at hoppe en måned over.

Men hvis du har en mistanke, så test. eller bare vent og se om den har sprunget en måned over.

Okay tak 

ja må jeg heller gøre frem over 

Anmeld

12. marts 2015

TNBC

Anonym skriver:

Okay tak 

ja må jeg heller gøre frem over 

Men mærk på dig selv om du kan mærke noget, ellers så giv det lidt tid.

Anmeld

12. marts 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Men mærk på dig selv om du kan mærke noget, ellers så giv det lidt tid.

De 2 eneste jeg mærker og fik mig til at tænke på graviditet 

det første er at jeg tisser flere gange om natten og det andet er at nogle gange når vi har sex så gør det ondt. Og de ting var der kun da jeg var gravid med vores datter. 

Anmeld

12. marts 2015

TNBC

Anonym skriver:

De 2 eneste jeg mærker og fik mig til at tænke på graviditet 

det første er at jeg tisser flere gange om natten og det andet er at nogle gange når vi har sex så gør det ondt. Og de ting var der kun da jeg var gravid med vores datter. 

Det skader jo ikke at teste.

Anmeld

12. marts 2015

Clisolka

Anonym skriver:

Hey i søde damer

nøj hvor jeg træt af at jeg ikk kan huske hvornår jeg sidst haft min menses. 

Grundet jeg vil vide det er på grund af at jeg har lille mistanke om at jeg ikk har haft min mens i sidste månede ( altså feb måneden) 

siden jeg fik kobberspiralen nogle måneder efter jeg fødte vores datter. Har jeg siden da fået min menses ca  mellem 20 -25 dagen på månederne. 

Har nogle af jer prøvet at glemme hvornår i sidst har haft menses og hvad gjort i da i har haft mistanke om i er gravide? 

Tja hvis jeg har haft en mistanke om graviditet havde jeg taget en test  

Jeg har prøvet at "gå over tid" mange gange - og især efter den sidste fødsel for præcis 18 mrd. siden. Min cyklus er stadig meget uregelmæssig og vi bruger kun kondom. 

Jeg dobbelttjekker min mens - min fysiske kalender OG min app på min telefon (p tracker)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.