Det var sgu for godt til at være sandt!! :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.394 visninger
12 svar
4 synes godt om
12. marts 2015

energystar

Jeg var til en tidlig scanning i uge 7+5 - vi så vores ønske- og længe ventet, lille bønne - vi så det fineste lille hjerte slå.

Uge 8+1 begynder min ømhed i brysterne langsomt at forsvinde, mere og mere som dagene går og jeg har den vildeste hovedpine hver eneste dag.

Uge 9+4 er jeg til det første læge besøg - fortæller at jeg tror der er noget helt galt, men får at vide, at det jo ikke er sikkert osv...

Jeg bestiller en tid til en scanning dagen efter, 9+5 og jeg (vi) er grædefærdige - min fornemmelse holdt stik - der var intet liv og havde ikke været liv i ca 2 dage 

Jeg fik i fredags foretaget en kirurgisk abort!! 

Hvor føles det uretfærdigt! Vi havde "kæmpet" for denne graviditet i næsten 2 år. ØV!! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2015

Tøs85

energystar skriver:

Jeg var til en tidlig scanning i uge 7+5 - vi så vores ønske- og længe ventet, lille bønne - vi så det fineste lille hjerte slå.

Uge 8+1 begynder min ømhed i brysterne langsomt at forsvinde, mere og mere som dagene går og jeg har den vildeste hovedpine hver eneste dag.

Uge 9+4 er jeg til det første læge besøg - fortæller at jeg tror der er noget helt galt, men får at vide, at det jo ikke er sikkert osv...

Jeg bestiller en tid til en scanning dagen efter, 9+5 og jeg (vi) er grædefærdige - min fornemmelse holdt stik - der var intet liv og havde ikke været liv i ca 2 dage 

Hvor føles det uretfærdigt! Vi havde "kæmpet" for denne graviditet i næsten 2 år. ØV!! 

Øv hvor er det uretfærdigt for jer! Håber der hurtigt lykkedes at blive gravide igen.. Mit råd er at prøve med det samme..

Anmeld Citér

12. marts 2015

energystar

Tøs85 skriver:

Øv hvor er det uretfærdigt for jer! Håber der hurtigt lykkedes at blive gravide igen.. Mit råd er at prøve med det samme..

Vi fik at vide på sygehuset at vi skulle vente til efter næste menstruation... Men så er vi hvert fald også klar til igen at gøre et ihærdigt forsøg ;-)

Anmeld Citér

12. marts 2015

Købmagerkonen

energystar skriver:

Jeg kender desværre din situation alt for godt

Kæmpe kram til dig - jeg håber lykken snart er med jer igen!

Anmeld Citér

12. marts 2015

energystar

FruOlsen skriver:

Jeg kender desværre din situation alt for godt

Kæmpe kram til dig - jeg håber lykken snart er med jer igen!

Tak! Har lige læst din historie på din profil, og ja kan godt se du kender til det 

Håber I snart får jeres ønskebarn!

Anmeld Citér

12. marts 2015

Tøs85

energystar skriver:

Vi fik at vide på sygehuset at vi skulle vente til efter næste menstruation... Men så er vi hvert fald også klar til igen at gøre et ihærdigt forsøg ;-)

Ok, men tror bare chancen er størst inden næste menstruation.. Har fået spontan abort engang og blev gravid igen inden næste menstruation.. Har hørt det er der det er lettest at blive gravid.. 

Anmeld Citér

16. marts 2015

FrkRaarup

16. marts 2015

stineeriksen

Føler med dig! Vi er dog ikke så gamle endnu (21) men vi havde også bare ønsket et barn og havde prøvet i 5 mdr og sørme så var den der har ikke rigtig mærket noget til graviditeten men for en uge siden begyndte jeg og bløde og kom på sygehuset hvor de kunne se fostret havde stoppet med at vokse i ca uge 7 det var 1.2 cm fik en udskrabning i onsdag og hvor vil vi bare gerne igang igen!!!!

Anmeld Citér

16. marts 2015

ErDuHerIkkeSnart

energystar skriver:

Det gør mig oprigtigt ondt at høre. Jeg er selv midt i 3 mislykkede graviditet, og det gør lige ondt hver gang. Jeg håber at det snart er din tur. De bedste ønsker, Signe

Anmeld Citér

16. marts 2015

energystar

stineeriksen skriver:

Føler med dig! Vi er dog ikke så gamle endnu (21) men vi havde også bare ønsket et barn og havde prøvet i 5 mdr og sørme så var den der har ikke rigtig mærket noget til graviditeten men for en uge siden begyndte jeg og bløde og kom på sygehuset hvor de kunne se fostret havde stoppet med at vokse i ca uge 7 det var 1.2 cm fik en udskrabning i onsdag og hvor vil vi bare gerne igang igen!!!!

Man bliver jo lige ked af det om man er 21 eller som jeg 36 �� føler nok bare at tiden løber fra mig og at jeg ikke har "råd til" at bruge 2 år igen på at blive gravid �� Håber det snart lykkes for dig at blive gravid igen! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.