d/s gårdhund og cocker spaniel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.413 visninger
10 svar
2 synes godt om
12. marts 2015

Bella&Lina

nogen med sådan en blanding? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2015

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Bella&Lina skriver:

nogen med sådan en blanding? 

Ja det har vi :-)

Anmeld

12. marts 2015

Bella&Lina

sommerbarn<3 skriver:

Ja det har vi :-)

Må jeg ikke se et billede og hvordan er jeres hund? Og hvor gammel? Vi har selv fået os sådan en , Sille, på nu knap 14 uger 

Anmeld

12. marts 2015

sommerbarn<3

30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Bella&Lina skriver:

Må jeg ikke se et billede og hvordan er jeres hund? Og hvor gammel? Vi har selv fået os sådan en , Sille, på nu knap 14 uger 

Har de her af hende på telefonen.

Hun hedder Belle og bliver 5 år til maj.

tillykke med hende, må man se? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. marts 2015

sommerbarn<3

Bella&Lina skriver:

Hun er sådan en god hund, den mildeste og sødeste man kunne tænke sig. Hun kunne ikke gøre en flue fortræd, og hun lystre alt min 3-årige siger. Uden at være bange eller sky.

Anmeld

12. marts 2015

Bella&Lina

sommerbarn<3 skriver:

Hun er sådan en god hund, den mildeste og sødeste man kunne tænke sig. Hun kunne ikke gøre en flue fortræd, og hun lystre alt min 3-årige siger. Uden at være bange eller sky.

Ej hvor sjovt. Sille ligner en dansk/svensk, og der er ikke rigtig noget spaniel over hende .. Super sød hund i har jer  har ikke billeder på denne fon men kan sætte nogle ind imorgen  

sille er også meget børnevenlig og ligger helst der hvor vores yngste leger når hun er på sit legetæppe osv. Og med vores ældste er hun også faldet utrolig godt til.. Hun har helt klart også meget af d/s sind . Hendes far er d/s og mor cocker spaniel . 

Anmeld

13. marts 2015

sommerbarn<3

Bella&Lina skriver:

Ej hvor sjovt. Sille ligner en dansk/svensk, og der er ikke rigtig noget spaniel over hende .. Super sød hund i har jer  har ikke billeder på denne fon men kan sætte nogle ind imorgen  

sille er også meget børnevenlig og ligger helst der hvor vores yngste leger når hun er på sit legetæppe osv. Og med vores ældste er hun også faldet utrolig godt til.. Hun har helt klart også meget af d/s sind . Hendes far er d/s og mor cocker spaniel . 

Belle ligner egentlig også bare en dansk/svensk altså i størrelse og bygning. Og så med lidt lang pels, slet ikke ligeså meget pels som en cocker.

Bliver helt spændt på at se jeres

Anmeld

13. marts 2015

aarhusmor

Min søns ven i skolen - de har den blanding.
Den ligner lige præcist en blanding med 50% af hver slags. Brunlige farver.

Den har så mildt og godt et væsen - en fantastisk hund

Anmeld

14. marts 2015

Bella&Lina

sommerbarn<3 skriver:

Belle ligner egentlig også bare en dansk/svensk altså i størrelse og bygning. Og så med lidt lang pels, slet ikke ligeså meget pels som en cocker.

Bliver helt spændt på at se jeres

Her er hun  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. marts 2015

sommerbarn<3

Bella&Lina skriver:

Her er hun  

Hvor er hun fin, og ja hun ligner godt nok en dansk/svensk 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.