Arrangere polterabend!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.742 visninger
9 svar
18 synes godt om
12. marts 2015

bobbles

Hej tøser  står i den situation at jeg skal være med til at arrangere en polterabend, men står helt tom for ideer, nogen gode ideer? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2015

MarianneRubi

Hej tøser  står i den situation at jeg skal være med til at arrangere en polterabend, men står helt tom for ideer, nogen gode ideer? 

Bestil dildoparty 
Klæd hende ud
Gå i gå gaden og giv hende et skilt på men kys 5 kr eller køb kondomer eller slikkepinde hun skal dele ud 
tag ud og få ansigtmasker eller massage
tag ud og få dansetimer 

Hehe ja der er mange muligheder

Anmeld

12. marts 2015

God-mor

bobbles skriver:

Det kommer an på brudens personlighed. Hvad i tror hun vil syntes om. Jeg går ikke ind for at polterabend skal være vildt pinligt, fordi det ville jeg ikke bryde mig om selv. Jeg arrangerede er polterabend for 3 år siden, hvor vi først mødtes til lækker tapas hos en af pigerne, og så tog vi ud og bowlede og drak et par drinks og senere på en god vegetar restaurant inde i byen, hvor vi hyggede og sludrede og fik lidt dejlig vin og så sluttede det ved midnat

Anmeld

12. marts 2015

Patriark

bobbles skriver:

Hvornår og hvor i landet?

Anmeld

12. marts 2015

SofiaMik

Få en spåkone til at komme og fortælle om fremtiden, men kun hvis hun er til sådan noget

tag på skønhedsklinik alle sammen f.eks. på en beautyschool, hvor det er billigere, da det er elever, der står for behandlingen. Vi var af sted 10 kvinder samtidig:

http://www.beautyandstyle.dk/

Giv hende en danselektion i strip

Anmeld

12. marts 2015

Thalia

Jeg er af den holdning at alt hvad der handler om at ydmyge bruden (eller gommen), fx med åndsvage påklædninger eller boder i gågaden, er uopfindsomt og temmeligt dårlig stil.

Gode polterabender er dem hvor alle hygger sig sammen og har det sjovt - også bruden.

De gange jeg har været på polterabend, har en stor del af formålet været at sikre at pigerne lærte hinanden at kende før brylluppet. På selve bryllupsdagen har brudeparret sjældent tid til at rende rundt og introducere folk for hinanden, og så letter det altid på samtalerne at man har mødt hinanden før og hygget sig sammen.

Af aktiviteter der har virket rigtig godt for os kan nævnes:

• Stor brunch - eventuelt hjemme ved en af deltagerne
  • Eventcentre med aktiviteter hvor alle kan deltage (waterballs, sumobrydning osv)
  • Kunstværksteder hvor man i fællesskab producerer en gave som bruden kan have som minde om dagen. Fx har vi ved en lejlighed siddet sammen og pyntet en kæmpe stor glasplade som efterfølgende blev smeltet om til et fint fad
  • Klatring på klatrevæg, eller rapelling
  • Mavedanserkursus
  • Kagepyntningskursus
  • Chokoladekursus
  • Spa/svømmehal

Generelt har vi været heldigvis med aktiviteter hvor man laver noget sammen og har mulighed for at snakke sammen samtidig. Typisk er vi endt med at betale 500kr per deltager og det har dækket 3-4 aktiviteter samt mad og drikke til bruden.

Anmeld

12. marts 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg synes det hører sig til, at man bliver klædt ud og skal sælge kys. 

Det er sådan en klassiker som jeg ville være ked af, at gå glip af. 

For andre vil det være super grænseoverskridende, derfor skal du tage udgangspunkt i hvordan bruden er.

Anmeld

12. marts 2015

SandraXOXO

Hvordan er bruden? Jeg ville elske at skulle kører gokart, ta til paintball, eller drikke fine drinks og køre rundt i limousine, spise god mad, bowle, men ville absolut ikke rende rundt i byen og ligne en klovn med dildoer og kys til salg, jeg kysser kun på en mand, og dildoer er private en tiara er nok det eneste udklædning jeg synes hører til på en polterabend. 

Anmeld

12. marts 2015

bobbles

Thalia skriver:

Jeg er af den holdning at alt hvad der handler om at ydmyge bruden (eller gommen), fx med åndsvage påklædninger eller boder i gågaden, er uopfindsomt og temmeligt dårlig stil.

Gode polterabender er dem hvor alle hygger sig sammen og har det sjovt - også bruden.

De gange jeg har været på polterabend, har en stor del af formålet været at sikre at pigerne lærte hinanden at kende før brylluppet. På selve bryllupsdagen har brudeparret sjældent tid til at rende rundt og introducere folk for hinanden, og så letter det altid på samtalerne at man har mødt hinanden før og hygget sig sammen.

Af aktiviteter der har virket rigtig godt for os kan nævnes:

• Stor brunch - eventuelt hjemme ved en af deltagerne
  • Eventcentre med aktiviteter hvor alle kan deltage (waterballs, sumobrydning osv)
  • Kunstværksteder hvor man i fællesskab producerer en gave som bruden kan have som minde om dagen. Fx har vi ved en lejlighed siddet sammen og pyntet en kæmpe stor glasplade som efterfølgende blev smeltet om til et fint fad
  • Klatring på klatrevæg, eller rapelling
  • Mavedanserkursus
  • Kagepyntningskursus
  • Chokoladekursus
  • Spa/svømmehal

Generelt har vi været heldigvis med aktiviteter hvor man laver noget sammen og har mulighed for at snakke sammen samtidig. Typisk er vi endt med at betale 500kr per deltager og det har dækket 3-4 aktiviteter samt mad og drikke til bruden.

tak det kan jeg virkelig bruge til noget  

Anmeld

12. marts 2015

August2015

Jeg ville personligt selv hade:

* stripper

* kys eller lignende i gågaden 

* indspille sang

* mavedans eller lignende

* vild druktur

Jeg ville personligt selv synes godt om:

* hyggelig brunch (champagnebrunch) 

* udendørs frokost / picnic eller grill, hvis vejret var til det 

* gokart

* spa 

* kosmetolog

* tarotkort / spåkone 

* madlavningskursus / kagekursus - eller måske noget med at lave aftensmaden sammen med en kok / kokkeelev

* noget hvor veninderne kan lave et eller andet fint "produkt" (varigt minde) som en gave til bruden

* noget vandsport - fx. vandski eller noget i den stil (hvis det var om sommeren)

* tøseaften med drinks og snacks

Det absolut vigtigste for mig ville være, at det var nogle aktiviteter, som vi alle kunne hygge os med sammen... hygge frem for noget ydmygende.... det behøver ikke at være hylende morsomt... hellere hyggeligt!

Men folk er jo så forskellige.... så det, den ene vil hade, vil en anden foretrække... håber du finder noget, der vil være det rette for din veninde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.