Hvor lang tid var jeres "opstart" fase???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.334 visninger
11 svar
2 synes godt om
11. marts 2015

migxher

Ja, jer der har født, hvor lang tid varede jeres opstart fase? Her synes jeg godt nok det begynder at trække tænder ud 
Natten til tirsdag var jeg meget plaget af hvad jeg tænker bare var plukkeveer. Jeg var dog meget i tvivl da jeg slet ikke har haft plukkeveer hele graviditeten. Men sovet fik jeg ikke rigtig i hvert fald.
Igår ved 18 gik slimproppen så(ad!) og så tog det ellers lidt til og "veerne" blev rimlig regelmæssige, 7-8 min mellem og de bed en smule. Sådan har det så ellers stået på hele natten= ingen søvn til mig, og så ellers hele dagen. Nu ligger de på 6-7 min mellem og gør ondt! Men jeg klare dem ved at gå rundt og fokuserer på at trække vejret. Og der er så lige gået noget mere af slimproppen, blandet med lidt blod. Men man kan vist godt sige at jeg er ved at være smadret, har jo knap nok sovet. Nu må der gerne snart komme lidt fart på !
Og jeg er idag 40+3 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2015

migxher

Og panodil er prøvet, har taget max antal der står i sedlen (: De hjælper dog ikke rigtig

Anmeld

11. marts 2015

Miss Thunder

Jeg ville ringe ind og fortælle dem at du ikke rigtig føler der sker så meget og at du ikke er tryg ved at være hjemme.. Ved min første gik jeg i flere dage med småveer hvor jeg ikke fik sovet og bare var udkørt. Det gør jeg ikke denne gang. Termin d. 25..

Men ring til dem..

og pøj pøj med det..

Anmeld

11. marts 2015

lineog4

Første fødsel = 3 dages opstart uden nøvneværdig søvn. Fik panodiler og indslumringspiller fordi de ikke mente jeg havde veer.... Men det havde jeg da de til sidst kørte en strimmel, men de gav ingen ting fordi hun stod skævt. Men endelig efter de 3 dage gik fødslen i gang - men kan så sige udover pressefasen så blev veerne aldrig værre end i de 3 dage. 

Tilgengæld var jeg så træt så jeg faldt i søvn mellem presseveerne, sådan rigtig faldt i søvn og var helt væk. Vågnede op og spurgte hvorfor min mand dog stod og kiggede på mig 

Anmeld

11. marts 2015

migxher

Jaaah jeg overvejer lidt at ringe der ind, fordi det trækker godt nok tænder ud det her... Er ved at være ret udkørt 

Anmeld

11. marts 2015

Miss Thunder

Gør det da...

Anmeld

11. marts 2015

migxher

Thunderangel skriver:

Gør det da...

Jaah, jeg er bare bange for at det bare er mig der er pivet  Så jeg tror jeg trækker den lidt endnu og ser om der ikke kommer lidt mere skub i tingende. 

Anmeld

11. marts 2015

Stimap

migxher skriver:

Jaah, jeg er bare bange for at det bare er mig der er pivet  Så jeg tror jeg trækker den lidt endnu og ser om der ikke kommer lidt mere skub i tingende. 

Du må bestemt ikke føle dig pivet... Tænker jeg slet ikke om dig.. Du kan jo bare ringe for at høre hvad de tænker? Måske de gerne vil se dig til et tjek eller de synes du skal vente lidt mere - også gør du jo bare det... :-) 

Anmeld

11. marts 2015

Clisolka

migxher skriver:

Ja, jer der har født, hvor lang tid varede jeres opstart fase? Her synes jeg godt nok det begynder at trække tænder ud 
Natten til tirsdag var jeg meget plaget af hvad jeg tænker bare var plukkeveer. Jeg var dog meget i tvivl da jeg slet ikke har haft plukkeveer hele graviditeten. Men sovet fik jeg ikke rigtig i hvert fald.
Igår ved 18 gik slimproppen så(ad!) og så tog det ellers lidt til og "veerne" blev rimlig regelmæssige, 7-8 min mellem og de bed en smule. Sådan har det så ellers stået på hele natten= ingen søvn til mig, og så ellers hele dagen. Nu ligger de på 6-7 min mellem og gør ondt! Men jeg klare dem ved at gå rundt og fokuserer på at trække vejret. Og der er så lige gået noget mere af slimproppen, blandet med lidt blod. Men man kan vist godt sige at jeg er ved at være smadret, har jo knap nok sovet. Nu må der gerne snart komme lidt fart på !
Og jeg er idag 40+3 

I min første graviditet blev jeg sat i gang 39+4 - hun er født dagen efter ved et AKS. 

I min anden graviditet fik jeg hindeløsning 39+1 som gav en masse kraftige plukveer. Om aftenen fik jeg tegnblødning og plukveerne fortsatte og forsvandt i løbet af de næste par dage. Han er først torsdag morgen 39+4 

Anmeld

11. marts 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg ville ringe hvis jeg var dig. også for lige at snakke med dem og høre hvad de siger. 

Jeg havde veer i 20 min og så kom presseveerne..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.