Modningsveer til veer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.051 visninger
5 svar
3 synes godt om
11. marts 2015

Anonym trådstarter

Hvor langt tid havde i modningsveer inden de "rigtige" veer tog over ??

min første fødsel var hurtig: 

vandafgang, veer og under 4 timer senere var baby ude. 

Denne gang har jeg haft hyppige (med 2-3 minutters mellemrum) bidende plukkeveer siden i går eftermiddags. 

Var inde og blive undersøgt i går pg få kørt en strimmel. Hun mente ikke t kunne mærke mere livmoderhals, men jeg var ikke åben. SåEr blevet vækket flere gange i nat af bidende plukkeveer, men ikke veer. Det gør ikke ondt, som da jeg ventede den store. 

Så mit spm. Går på, hvor længe havde i modningsveer inden det gik rigtig i gang!? Og var jeres fødselsveer også SÅ forskellige. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2015

Bak

Anonym skriver:

Hvor langt tid havde i modningsveer inden de "rigtige" veer tog over ??

min første fødsel var hurtig: 

vandafgang, veer og under 4 timer senere var baby ude. 

Denne gang har jeg haft hyppige (med 2-3 minutters mellemrum) bidende plukkeveer siden i går eftermiddags. 

Var inde og blive undersøgt i går pg få kørt en strimmel. Hun mente ikke t kunne mærke mere livmoderhals, men jeg var ikke åben. SåEr blevet vækket flere gange i nat af bidende plukkeveer, men ikke veer. Det gør ikke ondt, som da jeg ventede den store. 

Så mit spm. Går på, hvor længe havde i modningsveer inden det gik rigtig i gang!? Og var jeres fødselsveer også SÅ forskellige. 

Hold da op! Jeg kunne have skrevet dit indlæg! Er i fuldstændig samme situation lige nu.

Første fødsel: plukveer gående over i veer i løbet af en dags tid. Vandafgang ca kl. 02, ind på fødegangen kl. 03, 4 cm åben. Fødte 4:42 så det gik stærkt til sidst!

Denne gang har jeg haft hyppige, kraftige plukveer siden i går eftermiddags. Vågnede også i nat mange gange pga plukveer, men dog aftaget i forhold til i går. Var også på fødemodtagelsen til tjek i går aftes pga nogle andre ting, hvor jeg også kunne se de kraftige plukveer på ctg'en.

Nu bider de godt til og kommer med 3 minutters mellemrum. Varer ca 40 sek til 1 min. Kan ikke finde ud af, hvornår jeg skal kalde manden hjem fra job.

Jeg er ked af, jeg ikke lige kan besvare dit spørgsmål, men ville bare lige dele min oplevelse indtil nu.

Held og lykke med forestående fødsel...

Anmeld

11. marts 2015

Mettefpigen

Jeg fik plukveer kl 1830 som gik over i at nive kl 21 og det blev værre og værre og kl Ca 23-24 lå jeg og bankede hånden i sofaen og væggen (da var der Ca 8 min imellem veerne) kl 01 var der Ca 5 imellem og der køre vi på sygehuset... kl 0520 kom Lukas ud ☺

Anmeld

11. marts 2015

Anonym trådstarter

Bak skriver:

Hold da op! Jeg kunne have skrevet dit indlæg! Er i fuldstændig samme situation lige nu.

Første fødsel: plukveer gående over i veer i løbet af en dags tid. Vandafgang ca kl. 02, ind på fødegangen kl. 03, 4 cm åben. Fødte 4:42 så det gik stærkt til sidst!

Denne gang har jeg haft hyppige, kraftige plukveer siden i går eftermiddags. Vågnede også i nat mange gange pga plukveer, men dog aftaget i forhold til i går. Var også på fødemodtagelsen til tjek i går aftes pga nogle andre ting, hvor jeg også kunne se de kraftige plukveer på ctg'en.

Nu bider de godt til og kommer med 3 minutters mellemrum. Varer ca 40 sek til 1 min. Kan ikke finde ud af, hvornår jeg skal kalde manden hjem fra job.

Jeg er ked af, jeg ikke lige kan besvare dit spørgsmål, men ville bare lige dele min oplevelse indtil nu.

Held og lykke med forestående fødsel...

Hold da op hvor pudsigt som vores historier ligner hinanden. 

Her er der desværre ikke sket noget i løbet af dagen. Har stadig ofte plukkeveer, men synes ikke de bider så meget mere. Og heller ikke synes af vandafgang eller lign. 

Æv æv... Hvordan går det hos dig? Og pøj pøj til dig også

Anmeld

11. marts 2015

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Jeg fik plukveer kl 1830 som gik over i at nive kl 21 og det blev værre og værre og kl Ca 23-24 lå jeg og bankede hånden i sofaen og væggen (da var der Ca 8 min imellem veerne) kl 01 var der Ca 5 imellem og der køre vi på sygehuset... kl 0520 kom Lukas ud ☺

Det gik da også nogenlunde hurtigt over i veer så. Her 24 timer efter begyndelsen af plukkeveerne er der stadig ingen udvikling i dem. Tvært imod er de ikke så smertefulde mere. 

Må væbne mig med tålmodighed. Ud skal han jo nok komme. 

Anmeld

12. marts 2015

Bak

Anonym skriver:

Hold da op hvor pudsigt som vores historier ligner hinanden. 

Her er der desværre ikke sket noget i løbet af dagen. Har stadig ofte plukkeveer, men synes ikke de bider så meget mere. Og heller ikke synes af vandafgang eller lign. 

Æv æv... Hvordan går det hos dig? Og pøj pøj til dig også

Jeg fik aldrig svaret dig, for i går eftermiddags blev jeg så mor til en lille dreng  Så mine blev til rigtige veer og endte med en fødsel! Hvordan går det hos dig? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.