Uregelmæssig cyklus. - Hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

293 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. marts 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Ja min cyklus er helt hen i vejret. Vel både pga af fødsel men i høj grad også pga en masse bøvl jeg havde med min hormonspiral. - Endte med at bløde 13 ud af de 15 uger jeg havde den.

Mit spørgsmål er så, hvornår kan jeg forvente en nogenlunde regelmæssig  cyklus? 

Jeg blev gravid på p-piller og har ellers været på p-piller siden jeg var 14 år (blev gravid som 19-årig), så det er meget længe siden jeg har haft en naturlig cyklus. 

Jeg er bare så nervøs for at skulle blive gravid igen allerede, selvom vi bruger kondom hver gang. Jeg forsøger at slappe helt af omkring det men når der går 1,5-2 mdr mellem hver mens bliver jeg sgu lidt nervøs alligevel... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Slet ingen?

Anmeld

11. marts 2015

Clisolka

MummiT skriver:

Ja min cyklus er helt hen i vejret. Vel både pga af fødsel men i høj grad også pga en masse bøvl jeg havde med min hormonspiral. - Endte med at bløde 13 ud af de 15 uger jeg havde den.

Mit spørgsmål er så, hvornår kan jeg forvente en nogenlunde regelmæssig  cyklus? 

Jeg blev gravid på p-piller og har ellers været på p-piller siden jeg var 14 år (blev gravid som 19-årig), så det er meget længe siden jeg har haft en naturlig cyklus. 

Jeg er bare så nervøs for at skulle blive gravid igen allerede, selvom vi bruger kondom hver gang. Jeg forsøger at slappe helt af omkring det men når der går 1,5-2 mdr mellem hver mens bliver jeg sgu lidt nervøs alligevel... 

Min cyklus er nu først ved at blive regelmæssig, selvom det er 18 mrd. siden jeg fødte! Jeg har gået i op til 120 dage og ventet, nu ligger den "kun" på 45 dage de sidste 3 gange 

Jeg har fra jeg var helt ung også taget p-piller, men det må jeg ikke få længere pga. min alder, så her bruger vi også kun kondom (indtil manden skal en tur forbi lægen) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.