Det synes jeg faktisk eftersom mange kræver betaling på kun Ca 120 kr og de derfor næppe har tænkt sig at indberette det til skat. Men det er jo svært at bevise og dem der har siden vil jo altid argumentere for at det er undervisernes eget ansvar at ordne skat. Men jeg synes det er at vende det blinde øje til
Må ryste lidt på hovedet af den kommentar - mindstelønnen for ufaglært arbejde er ved hk 110 kr i timen ... Før skat selvfølgelig
Dem der tager 120 må jo have vurderet at de var 120 kr værd .. Og undervisningen er jo på alle niveauer - og med garanti i flere forskellige kvaliteter
til Ts: Jeg har i øvrigt luret lidt rundt derinde - det er klart en formidlings side som ikke tager ansvar for andet end formidlingen af kontakt mellem underviser og elev ... Om den enkelte underviser betaler skat af beløbet må man jo gå ud fra - i det man betaler skat af al indkomst i DK ...Der er i min optik ikke nogen der har dumpet prisen så meget at de åbenlyst ikke betaler skat ... Som køber ville jeg derfor med den største selvfølgelighed gå ud fra at det gør de da ...
Anmeld