Hår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.030 visninger
13 svar
7 synes godt om
10. marts 2015

Anonym trådstarter

Hej baby.dk.

jeg er i tvivl om hvad jeg skal stille op med min trælse hårfarve....jeg har IKKE farvet mit hår selvom det ser ud som om at jeg har en udgroning....hvad er jeres bud på hvad det kan skyldes???? Sidst jeg var hos frisøren sagde han at jeg har stærkt og sundt hår men jeg glemte selvfølgelig alt om at spørge til farven...jeg vil helst ikke farve mit hår men hvis der ikke er andet at gøre så er jeg nok nyd til det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2015

Ayasmor

Anonym skriver:

Hej baby.dk.

jeg er i tvivl om hvad jeg skal stille op med min trælse hårfarve....jeg har IKKE farvet mit hår selvom det ser ud som om at jeg har en udgroning....hvad er jeres bud på hvad det kan skyldes???? Sidst jeg var hos frisøren sagde han at jeg har stærkt og sundt hår men jeg glemte selvfølgelig alt om at spørge til farven...jeg vil helst ikke farve mit hår men hvis der ikke er andet at gøre så er jeg nok nyd til det

Umiddelbart tænker jeg,  at din "udgroning" er håret,  der er vokset i vinterperioden.  Det hår, der er lysere har været bleget fra solen af

Anmeld

10. marts 2015

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

Umiddelbart tænker jeg,  at din "udgroning" er håret,  der er vokset i vinterperioden.  Det hår, der er lysere har været bleget fra solen af

Ja, det gir mening....Har du en ide om hvordan jeg kan forbygge det? Det ligner noget der er farvet og skal farves igen og derfor jeg altid har en fletning for at kamuflere det.

Anmeld

10. marts 2015

Stimap

Anonym skriver:

Ja, det gir mening....Har du en ide om hvordan jeg kan forbygge det? Det ligner noget der er farvet og skal farves igen og derfor jeg altid har en fletning for at kamuflere det.

Jeg synes godt nok dit hår er super flot! - selv med den såkaldte udgroning, som jeg synes ser meget naturlig ud.. 

Jeg tror ikke du kan gøre ret meget for af forhindre solen i at blege dit hår, derfor tror jeg også "udgroningen" vil syne mindre til sommer, når vi igen får masser af sol.. :-) 

Anmeld

10. marts 2015

Dianabk

Anonym skriver:

Hej baby.dk.

det ligner solen har bleget det.

for at forebygge at solen affarver håret kan du sprøjte noget pleje middel i med sol faktor i. Spørg evt i Matas.

Anmeld

10. marts 2015

jenny4

Ja det er faktisk om sommeren du skal pleje det ekstra med noget der beskytter håret mod solen. For det er det øverste der er din naturlige farve.

Du kan overveje at få lavet reflekser i det, i dine egne farver, så det øverste får lidt af den nederste farve og omvendt. Det giver mere sammenhæng og giver ikke "vinterkanten". 

Anmeld

10. marts 2015

Anonym trådstarter

Stimap skriver:

Jeg synes godt nok dit hår er super flot! - selv med den såkaldte udgroning, som jeg synes ser meget naturlig ud.. 

Jeg tror ikke du kan gøre ret meget for af forhindre solen i at blege dit hår, derfor tror jeg også "udgroningen" vil syne mindre til sommer, når vi igen får masser af sol.. :-) 

Tak... jeg syntes bare at det ligner en meget falmet ombre...men den er svær...

Anmeld

10. marts 2015

Anonym trådstarter

Dianabk skriver:

det ligner solen har bleget det.

for at forebygge at solen affarver håret kan du sprøjte noget pleje middel i med sol faktor i. Spørg evt i Matas.

Ok,det ser bare voldsomt ud når mit hår er så mørkt 

Anmeld

10. marts 2015

Anonym trådstarter

jenny4 skriver:

Ja det er faktisk om sommeren du skal pleje det ekstra med noget der beskytter håret mod solen. For det er det øverste der er din naturlige farve.

Du kan overveje at få lavet reflekser i det, i dine egne farver, så det øverste får lidt af den nederste farve og omvendt. Det giver mere sammenhæng og giver ikke "vinterkanten". 

Det var da en god ide  tak!

Anmeld

10. marts 2015

Elgaard73

Jeg tror også at det er solen, som har bleget det. Og så det dagligdags slid, kan give den letter lyse/lidt tørt-looking overflade. Så jeg vil anbefale det samme som de andre, noget solbeskyttende og så en rigtig god plejende hårkur eller serum.

Så tror jeg at du får et rigtigt smukt hår. Du har en skøn og varm basisfarve.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.