Nybagt mor til chihuahua han hund... Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

659 visninger
3 svar
6 synes godt om
10. marts 2015

Anonym trådstarter

Hej 

jeg skal hente min lille chihuahua han hund på onsdag. Jeg har læst meget om chihuahua'er men kunne godt tænke mig at høre fra jer/dig med en chihuahua hvordan det er og om der er noget jeg burde vide?

den er langhåret.

Forældrene er ægte chihuahua men ingen stamtavle på hunden jeg køber.

Er der noget jeg burde vide? Læste bare lige at der skulle være tAvle på men ? Det behøver der vel ikke hvis jeg ikke skal bruge til avl eller udstilling? 

Andet tages imod med kys hånd :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2015

Babyklokke

Jeg har selv to chihuahua'er, en tæve og en hanhund. 

Jeg tænker at du skal være efter den med det samme mht til gøen. For de er jo lavet i sin tid, til at skulle gø og gø. 

Også tjek tænder på den jæventligt. De små hunde har det med at få paradentose.

ogsp husk at lade din lille chihuahua være hund! :-) og ikke en lille taske og klæd ud hund :-D 

Anmeld

10. marts 2015

Anonym trådstarter

Babyklokke skriver:

Jeg har selv to chihuahua'er, en tæve og en hanhund. 

Jeg tænker at du skal være efter den med det samme mht til gøen. For de er jo lavet i sin tid, til at skulle gø og gø. 

Også tjek tænder på den jæventligt. De små hunde har det med at få paradentose.

ogsp husk at lade din lille chihuahua være hund! :-) og ikke en lille taske og klæd ud hund :-D 

Tak... Glæder mig sådan til at hente ham. Og det bliver ingen taske hund bare rolig men kan gost se hvad du mener! En hund skal være hund

Anmeld

10. marts 2015

IngenKoPåIsen

Jeg har en han Mit bedste råd er at huske at sætte den lige så meget på plads som du ville gøre med en stor schæfer :p 

glæd dig, det er en fantastisk race!! <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.