Skift af mme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.941 visninger
10 svar
7 synes godt om
9. marts 2015

Havfruen

Vores lille nye dreng har fået Nan1 i en uge nu. Vil det smadre hans lille mave, hvis vi skifter til Allomin?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2015

FrkGranger

Havfruen skriver:

Vores lille nye dreng har fået Nan1 i en uge nu. Vil det smadre hans lille mave, hvis vi skifter til Allomin?

Hvad er grunden til du vil skifte?

Hvis hans mave fungere vil jeg ikke skifte da det kan være hans mave ikke kan arbejde med det...

Men kan også være han godt kan tåle det, men husk det tager ca en uge for maven at vænne sig til det nye og så ikke skifte hele tiden...

Anmeld

9. marts 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Havfruen skriver:

Med min datter skiftede vi næsten fra den ene dag til den anden. - Hun kunne ikke lide det hun fik først (minirisk) og var indlagt fordi hun slet ikke spiste. Jo 20-50 ml i døgnet til en 2 månders baby... Da vi skiftede til Nan Pro kom hun op på den normale mængde med det samme. - Hendes mave blev slet ikke påvirket af det, udover at den igen fik noget at arbejde med, så den gik i orden.

Anmeld

9. marts 2015

Havfruen

FrkGranger skriver:

Hvad er grunden til du vil skifte?

Hvis hans mave fungere vil jeg ikke skifte da det kan være hans mave ikke kan arbejde med det...

Men kan også være han godt kan tåle det, men husk det tager ca en uge for maven at vænne sig til det nye og så ikke skifte hele tiden...

Han har lidt problemer med maven, og skal hjælpes med laktulose. 

Man kan ikke få syrnet Nan, så tænkte vi kunne skifte til Allomin, da det syrnede skulle kunne hjælpe på maven...

Anmeld

9. marts 2015

Blop2

Med vores søn skiftede jeg fra Nan Ha til Nan 1 udelukkende fordi det var billigere.

Det skulle jeg ALDRIG have gjort, han fik voldsomt hård mave og det gik først i sig selv, da han havde fået fast føde i en lang fast periode.

Ved selvfølgelig ikke om alle børn reagere sådan på skift.

Anmeld

9. marts 2015

Snoopy77

Min datter reagerede ikke på at skifte. Vi trappede ud af det ene og op af det nye, et råd fra SP. Da hun var et halvt års tid, anbefalede SP at vi vekslede lidt mellem dem for at vænne hende til at smage nye ting 

Anmeld

9. marts 2015

moaren

Havfruen skriver:

I kunne prøve at give ham fx. 1 flaske grøn allomin og så resten Nan1 og så stille og roligt skrue op for allomin og ned for Nan.

Dog vil jeg sige, at når han kun har fået Nan i 1 uge, så tror jeg ikke det har den helt store betydning om i skifter. Det er i hvert fald et forsøg værd, hvis det kan betyde i slipper for laktulosen 

Anmeld

9. marts 2015

Mama85

Havfruen skriver:

Man kan ikke få syrnet Nan, så tænkte vi kunne skifte til Allomin, da det syrnede skulle kunne hjælpe på maven...

Har du overvejet Arlas baby and me? Den er suværen, den grønne allomin giver så meget luft i maven..

Anmeld

9. marts 2015

birthee

Måske det er nok, at han fx kun får en flaske syrnet allomin i døgnet???.synes jeg har læst at man ikke kun må give den syrnede hele døgnet, da det er for hårdt ved maven??? Ellers kan jeg anbefale dig at prøve Nan h.a., den har jeg brugt med succes herhjemme... Og ellers, hvis din læge vil udskrive en ernæringsrecept, så er modermælkserstatning fra apoteket spaltet på en.  anden måde, som har gjort at mine børn stort.  set ikke har haft problemer med maven.. med ernæringsrecepten kommer det ned i ca samme pris som det erstatning du køber i supermarkedet...

Anmeld

9. marts 2015

FrkGranger

Havfruen skriver:

Vi har haft god erfaring med Nan sancilac der også er syrnet og kan hjælpe på kolik symptomer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.